گردهمایی صاحب نظران فوتبال البرز در غیاب متولی

نشست هم اندیشی پیشکسوتان و صاحب نظران فوتبال البرز بدون حضور محمد محمودی متولی هفت ساله فوتبال استان برگزار شد.

توحید وانشانی/ خبر آنلاین البرز، در این گردهمایی که در سالن اجتماعات پایگاه قهرمانی البر در مجموعه ورزشی شریعتی با حضور جمعی از اهالی فوتبال البرز و پیشکسوتان شاخص این استان برگزار شد، حاضرین به بررسی وضعیت فوتبال البرز پرداخته و دیدگاه های خودرا در این خصوص مطرح کردند.
این نشست در شرایطی برگزار شد که غیبت محمد محمودی رئیس هیئت فوتبال استان البرز به عنوان متولی اول فوتبال البرز طی هفت سال گذشته در محفلی که پیشکسوتان و صاحب نظران به منظور بررسی این ورزش گردهم آمده بودند، تعجب همگان را به دنبال داشت.
رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در ابتدای این نشست با بیان اینکه فوتبال اثرگذاری فراوانی در جامعه دارد، اظهار داشت: اهمیت این ورزش محبوب باعث شده است تا مردم همه تحولات آن را زیر ذره بین قرار دهند.
وی با بیان داینکه تاکنون انتخابات 14 هیئت ورزشی استان را برگزار کرده ایم، گفت: تنها برای دو رشته ورزشی کشتی و فوتبال اقدام به برگزاری نشست هم اندیشی کرده ایم و هدف ما از برگزاری این جلسات آشنایی هرچه بیشتر با فضای کنونی و مطالبات فعالان و صاحب نظران این دو رشته ورزشی است.
گل محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در استان البرز 25 هزار ورزشکار در رشته فوتبال فعالیت دارند، یادآور شد: این استقبال از سوی مردم باعث شده است تا این ورزش به عنوان یک ورزش محبوب و پر مخاطب در جامعه معرفی شود و لذا باید برای توسعه و رشد این ورزش نظرات مختلف را مورد بررسی قرار داد.
وی در ادامه با اشاره به تلاش برخی افراد برای دستیابی یک فرد به مسئولیت به خصوص در حوزه ورزش متذکر شد: این یک بدعت بد است که برخی برای رسیدن یک فرد به مسئولیت همه کار می کنند، اما وقتی او در مسئولیت خود مشغول به کار شد، تبدیل به منتقد اول او می شوند.
این مسئول ارائه مشاوره و راهکار را بهترین کار برای حمایت از هر مسئول یاد کرد و افزود: نشست امروز ما برای تخریب یا تمجید از یک فرد نیست، بلکه نیت ما این است تا با گرفتن نظرات مختلف به سمت انتخاب صحیح، نقشه راه و ذهنیت درست حرکت کنیم.
گل محمدی در ادامه با اعتراف به اینکه ما برای انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان البرز از سوی برخی محافل و جریانات تحت فشار هستیم، تأکید کرد: اولین دلیل این فشارها اثر بخشی بالای فوتبال در جامعه است که همه را به سمت این ورزش پرطرفدار کشانده است و به همین منظور باید در انتخاب سکاندار هیئت فوتبال هوشیاری خودمان را نشان دهیم.
در ادامه این نشست اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه اکسین البرز با بیان اینکه برای ما این مهم است که مسئولان ارشد اجرایی استان باید نگاه خود را نسبت به فوتبال در استان تغییر داده و حمایت کافی را داشته باشند.
وی با توجه به حضور تیم سایپا در سطح اول فوتبال کشور، نبود این تیم این روزها باعث ایجاد یک خلا در این رشته ورزشی در استان البرز شده است و لذا باری پوشش این خلا این روزها به حمایت مسئولان نیاز است.
حیدرپور در ادامه برخی شاخصه های مورد نیاز مسئول اداره فوتبال البرز را برشمرد و گفت: باید فردی سکان اداره فوتبال را در دست بگیرد که با نفوذ خود توانایی جذب پول و سرمایه گذار را داشته باشد.
وی پاکدستی را یکی دیگر از شاخصه های مرود نظر بیان کرد و گفت: باید فردی توانمند در این عرصه مدیریت کند که برای اداره فوتبال وقت کافی گذاشته و در جهت رفع مشکلات تلاش کند.
مدیرعامل باشگاه اکسین البرز نفوذ در فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه را یکی دیگر از این شاخصه ها دانست و تأکید کرد: مدیر هیئت فوتبال باید بتواند با استفاده از نفوذ در فدراسیون زمینه حضور هرچه بیشتر داوران، مربیان و بازیکنان البرزی در سطح اول فوتبال کشور را فراهم آورد.
حمید کریمی پیشکسوت قدیمی فوتبال کرج و رئیس اتاق اصناف در ادامه به بیان دیدگاه خود در خصوص شاخص های انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان البرز پرداخت و گفت: باید کسی برای ریاست هیئت فوتبال استان انتخاب شود که راه محور باشد و در عین حال واقعا دلش برای رشد و اعتلای فوتبال استان بسوزد. وی با اشاره به سرمایه گذاری دکتر طاهری پور در باشگاه اکسین البرز و تشکر از زحمات وی و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه گفت: ما باید قدردان چنین مدیران دلسوز و کاربلد باشیم که خالصانه خود و امکانات قابل قبول خود را وقف فوتبال استان نموده اند.
در پایان این نشست بهروز یمینی نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز در غیاب محمودی به دفاع از عملکرد چهار سال اول خود و همکارانش در هیئت فوتبال این استان پرداخت و گفت: طی این مدت کوتاه دستاوردهای خوبی در حوزه باشگاهی، میزبانی ها و بخش آموزش داشته ایم.

وی در پایان با بیان اینکه تیم مدیریت بعدی قرار نیست یک مخروبه را در هئیت فوتبال البرز تحویل گیرد، متذکر شد: چرا که در این مدت کارهای خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

یمینی برگزاری بازی های رسمی و دوستانه تیم ملی فوتبال بزرگسالان و جوانان ایران و برگزاری فستیوال مدارس فوتبال کشور در بخش دختران و پسران و ارتقا علمی مربیان را از اهم کارهای صورت گرفته عنوان کرد و گفت: با این حجم بالای کارهای صورت گرفته هیچ کس نباید دغدغه مدیریت مدیران بعدی را داشته باشد.
شایان ذکر است، در این نشست چهره هایی چون ابراهیم صادقی کاپیتان تیم فوتبال سایپا، رضا فلاح سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری مقاومت و تنی چند از پیشکسوتان فوتبال البرز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. گفتنی است، ثبت نام افراد علاقه مند برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال استان البرز از 29 آذر ماه آغاز و به مدت 7 روز کاری ادامه دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =