آمازون برترین خرده‌فروش اینترنتی 2015 هند / 70 درصد ترافیک از آن کاربران موبایل

آمازون در سال 2015 لقب برترین خرده‌فروش اینترنتی هند را از آن خود کرد. این در حالی است که گفته می‌شود 70 درصد از ترافیک خرید مربوط به کاربران موبایل بوده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، آمازون که بزرگ‌ترین خرده‌فروش آنلاین جهان نیز هست توانست بازار هند را در سال 2015 در دست بگیرد و با افزودن 55 هزار محصول به‌صورت روزانه رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رساند.

«آمیت آگاروال» مدیر آمازون در هند گفت مشتریان و فروشندگان استقبال خوبی از آمازون کرده‌اند و رشدی 250 درصدی را در آسیا تجربه کرده است.

وی می‌گوید تجربه در هند نشان داده سه فاکتور «انتخاب کالای مناسب»، «قیمت پایین» و «اعتمادسازی برای خرید آنلاین» آمازون را در قله موفقیت در میان فروشندگان آنلاین قرار داده است.

موسسه تحقیقاتی comScore نشان می‌دهد وب‌سایت آمازون در هند بیشترین ترافیک سایت‌های خریدوفروش آنلاین را در سال 2015 به خود اختصاص داده و 70 درصد ترافیکانی سایت در هند توسط کاربرانی است که از موبایل اینترنت دار، استفاده کرده‌اند.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    15 1
    مطمئنن در اینجا هم شگفتی ساز خواهد شد، به امید حضور امازون در کشور و اعتبار بخشیدن به خرده فروشی اینترنتی برای مردم ایران