میزان نوشت: پسر 28 ساله ای که قصد داشت همراه چهار دوستش به صورت قاچاقی از طریق ترکیه به اروپا برود در این کشور به علت یخ زدگی جانش را از دست داد.

صبح امروز زن و مرد میانسالی با حضور در دادسرای امور جنایی از عاملان قتل پسرشان در ترکیه شکایت کردند.

مرد میانسال در مورد نحوه چگونگی قتل پسرش به بازپرس جنایی گفت: اواسط آذرماه پسر 28 ساله ام به نام میلاد تصمیم گرفت با دوستانش به سفر برود، چون همیشه به همراه دوستانش به شمال کشور می رفت، مخالفتی با این سفر نکردم. دو روز بعد برادرش با میلاد تماس گرفت و دقایقی با هم صحبت کردند اما فردای آن روز وقتی من تماس گرفتم، دوستش تلفن میلاد را جواب داد و مدعی شد او برای خرید به بیرون از خانه رفته است. ساعتی بعد وقتی با تلفن همراه پسرم تماس گرفتم، مرد ناشناسی با زبان ترکی با من صحبت کرد چونکه نمی دانستم او چه می‌گوید از یکی از همسایگان خواستم با این مرد صحبت کند. مرد ناشناس خودش را افسر پلیس ترکیه معرفی کرد و مدعی شد صاحب خط به علت یخ زدگی جانش را از دست داده است.

مرد میانسال ادامه داد: برای بررسی موضوع به ترکیه رفتم که مأموران پلیس آن کشور جسد پسرم را تحویل دادند و مدعی شدند میلاد به علت یخ زدگی و سرما جانش را از دست داده است. چند روز بعد جسد پسرم را به تهران آورده و به خاک سپردیم، اما با توجه به زخم‌هایی که روی بدن فرزندم وجود داشت فکر می کنم دوستانش او را به قتل رسانده باشم. آقای قاضی پسرم 30 میلیون تومان پول نقد به همراه داشت و قصد داشت با این پول برای خودش خودرویی بخرد، اما وقتی جسد را در ترکیه تحویل گرفتیم، هیچ پولی همراهش نبود. چهار دوست میلاد او را با رویای رفتن به اروپا همراه خود برده و پس از قتلش اموال او را سرقت کرده اند.

با اظهارات مرد میانسال و با توجه به اینکه نظریه پزشکی قانونی ترکیه، وقوع قتل را منتفی دانسته بود؛ سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی از پزشکی قانونی خواست با بررسی نظریه پزشکی قانونی ترکیه، علت اصلی مرگ پسر 28 ساله را مشخص کند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 1
    اول اینجا دفن کردن حالا مدعی قتل شدن؟
  • بی نام A1 ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 13
    حقشه. فکر میکنن خارج کباب بهشون میدن. ابروی ایرانم میبرن. کاش همشون یخ بزنن
    • بی نام DE ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
      1 0
      چه مهربونی شما