معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:صندوق تأمین اجتماعی 90هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد

معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طلب صندوق تأمین اجتماعی از دولت به مبلغ 90هزار میلیارد تومان و چهار برابر بودجه عمرانی کل کشور است.

به گزارش خبرگزاری حبرآنلاین، سیدعلی طاهایی در نشست با نمایندگان شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی که عصر امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هیچ دولتی زیر بار طلب صندوق تأمین اجتماعی با شرایط کاهش قیمت نفت حاضر نمی‌رود.
معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اقتصادی و مدیریت بحران از جمله چالشهای کشور است، گفت: سایر کشورها برای توسعه و پیشرفت کارهای بهتری همچون جلساتی با ساعات طولانی و خروجی مطلوب برگزار می‌کنند.
وی با بیان اینکه در موضوع بیمه بیکاری در مدار قانون اعمال نمی‌شود، بیان کرد: دریافت کنندگان بیمه بیکاری در مدتی که بیکار هستند باید در مهارت‌آموزی کوشا باشند ولی به‌واسطه عدم ارتقا در فرهنگ مهارت‌آموزی، آموزشهای فنی و حرفه‌ای در راستای ارتقا مهارت و برای اشتغال نیستند.
طاهایی خاطرنشان کرد: شرکای اجتماعی و مدیران داخلی با همراهی استانداری کرمانشاه به آسیب شناسی و بررسی چرایی تعطیلی واحدها بپردازند تا ظرفیت اشتغال موجود را پویا کنند و به‌طور واقع بینانه بیش از یک سال و در نیمه دوم سال آینده گشایشی در امور ایجاد می‌شود.
معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، افزود: شرکای اجتماعی از ظرفیت نمایندگان موجود در مجلس استفاده کنند و این افراد به عنوان تشکلها در تشکل تشویق به مشارکت و شرکت در انتخابات کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =