45 دستگاه تخت برای بیمارستان کودکان تبریز خریداری شد

45 دستگاه تخت بیمارستانی و تشک برای بیمارستان کودکان تبریز به همت انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) در آستانه میلاد با سعادت پیامبر رحمت خریداری شد.

به گزارش خبرآنلاین، جواد میلانی مدیرعامل انجمن تسکین در جلسه عقد تفاهم نامه میان تسکین و شرکت سینا حمد آریا اعلام کرد: به همت شهرداری تبریز ساختمان جدیدی در محوطه بیمارستان کودکان ساخته شده که یک طبقه از این ساختمان به بخش جدید خون و آنکولوژی کودکان اختصاص پیدا می کند و در این راستا انجمن تسکین برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تجهیز پاره ای از این بخش جدید الاحداث را بر عهده گرفته است.

وی در ادامه افزود: با ساخت ساختمان جدید در بیمارستان کودکان بخش خون و آنکولوژی و اتاق بازی کودکان از ساختمان فعلی به ساختمان جدید انتقال خواهد یافت که تجهیز بخش خون جدید یکی از برنامه های در دست اجرای انجمن تسکین است.

میلانی تشریح کرد: در فاز نخست خرید 45 دستگاه تخت، تشک و پایه سرم انجام شد و در فاز های بعدی خریداری 43 عدد لاکر، 10 عدد پمپ انفوزیون، 3 عدد مانیتور پرتابل و ایزوله، 2 عدد هود شیمی درمانی، 5 عدد پالس اکسی متر و 5 عدد ترمومتر انجام خواهد شد.

به گفته میلانی هزینه خرید و راه اندازی تجهیزات اساسی مورد نیاز در بخش جدیدالاحداث بستری کودکان مبتلا به سرطان بالغ بر 200 میلیون تومان برآورد شده است.

در ادامه این جلسه مجتبی کاظمی مدیر اجرایی مدیر عامل شرکت سینا حمد آریا گفت: پیش از این هم همکاری با انجمن های مختلف خیرخواهانه در سطح کشور را در کارنامه خود داشتیم که عقد تفاهم نامه جدید با انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در تبریز باعث افتخار است.

وی در ادامه گفت: تخت های واگذار شده به بیمارستان کودکان با نظارت دانشگاه علوم پزشکی تبریز تخت های بزرگسال بوده که امکان همراهی مادر با کودک را فراهم کند.

 کاظمی با بیان اینکه در ساخت تجهیزات بیمارستانی تلاش می شود که در عین حفظ زیبایی تجهیزات بستر راحتی بیماران در بیمارستان فراهم شود، گفت:‌در راستای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز تجهیزات خریداری شده با 20 درصد تخفیف واگذار شد.

همچنین گفتنی است، در پایان این تفاهم نامه تسکین از خط تولید تجهیزات پزشکی این شرکت بازدید کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =