جانشین بازپرس دادگستری اشتهارد، گفت: قرار قانونی بازداشت برای دستگیرشدگان و حاملان یک تن و 300 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان صادر شد.

سحر عادل/خبر آنلاین البرز، دالمن دادرس در گفتگو با خبر آنلاین افزود: در پی کشف و ضبط مقادیر زیادی موادمخدر از سوی عاملان انتظامی شهرستان که چندی پیش در ورودی و محور بویین زهرا به اشتهارد و دستگیری 5 نفر از عوامل این رخداد، قرار قانونی بازداشت برای متهمان فعلی این پرونده صادر شد.
وی با تاکید بر اینکه اشتهارد در مسیر 6 استان غربی کشور قرار دارد و از شهرک صنعتی با ظرفیتی بسیار بالا برخوردار است، ادامه داد: با تشکیل دادگستری در این شهرستان حوزه قضایی اشتهارد حیطه عملیاتی خود را با شکل جدید و در سطح گسترده تری اداره می کند و ریشه کن کردن انواع جرائم خصوصا قاچاق مواد مخدر و کالا از اولویت های اول این مجموعه قضایی محسوب می شود.
دادرس (جانشین بازپرس) اشتهارد خاطرنشان کرد: در خصوص پرونده قاچاق 1300 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قبیل تریاک، حشیش و مرفین، پس از عملیات موفقیت آمیز دستگیری برخی عوامل این پرونده و انجام تحقیقات گسترده در قالب عملیات های شناسایی و اطلاعاتی بامداد روز دوشنبه 7 دی ماه توسط ماموران پرتلاش ستاد فرماندهی انتظامی اشتهارد 5 نفر در این رابطه دستگیر که پس از طی مراحل بازجویی اولیه جهت تسریع در امر رسیدگی به اتهام این افراد پرونده ای در دادگستری شهرستان اشتهارد تشکیل و متهمان با قرار قانونی بازداشت در اختیار ضابطین قضایی قرار داده شدند. وی در پایان افزود: روند تحقیقات و بازجویی از این افراد تا حصول نتیجه نهایی در اولویت است و ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =