مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: به منظور امداد رسانی برای نجات جان یک مادر در چهارمحال و بختیاری بالگرد اورژانس هوایی اصفهان به این استان اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، غفور راستین اظهار داشت: بالگرد اورژانس هوایی اصفهان برای امدادرسانی به مادری در یکی از روستاهای صعب العبور به استان چهارمحال و بختیاری اعزام شد.

وی ادامه داد: صبح روز دوشنبه ۷دی‌ماه ۹۴ طی تماسی از EOC استان چهارمحال وبختیاری با ستاد فرماندهی استان اصفهان برای امدادرسانی به یک مادر باردار که حدود ۲۰ روز قبل زایمان کرده و دچار خونریزی شدید در یکی از روستاهای مرزی شهرکرد و در مسیری صعب العبور درخواست امدادرسانی کردند.

مدیرحوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به بارش شدید برف در منطقه مورد امدادخواهی افزود: پس از اعلام گزارش، بالگرد اورژانس هوایی از اصفهان به استان چهارمحال و بختیاری اعزام شد.

وی اعلام کرد: با توجه به شرایط نامناسب برای فرود بالگرد، پس از جستجوی فراوان و معین کردن مکانی مناسب برای فرودآمدن بالگرد، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اصفهان پس از طی مسافتی بربالین مادر ۱۹ ساله حضور یافتند.

راستین بیان کرد: تیم امدادی ضمن انجام اقدامات اولیه، وی را از روستای صعب العبور گاوشیر سریعاً به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل کردند.

وی گفت: این امدادرسانی به مدت پنج ساعت به طول انجامید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =