به گزارش فارس، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن انتقاد به نگاه غلط دولتمردان و نمایندگان مجلس نسبت به برخورداری استان اصفهان گفت: اصفهان فقط از جهت آلودگی هوا، خشکی، مهاجرت و بیماری صعب‌العلاج برخودار است و در زمنیه امکانات شهری برخودار نیست.

 ابوالفضل قربانی در تذکر خود در صد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: این روزها شاهد یکسری مصاحبه‌هایی از سوی برخی از افراد پیرامون پروژ‌ه‌های تکمیل شده و یا در حال تکمیل شهری هستیم که با توجه به نزدیکی ایام انتخابات و ثبت‌نام آن‌ها برای انتخابات اصلا صحیح نیست.

وی با بیان اینکه تمامی پروژه‌های تکمیل و افتتاح شده و یا در حال تکمیل در سطح شهر اصفهان بر اساس پول مردم بوده و هیچ بودجه دولتی در آن دخیل نیست و یا آن‌که خیلی کم بوده است، گفت: نگرانی ما از این جهت است که چنین مصاحبه‌هایی موجب می‌شود که در بدنه دولت و مجلس این تفکر غلط که اصفهان استانی برخودار است، بیشتر ترویج پیدا کند و ضربه‌های بیشتری به اصفهان وارد کند.

قربانی عنوان کرد: نباید از حق گذشت، استان اصفهان در زمینه‌های مختلفی همچون تعداد بیماری صعب‌العلاج، خشکی و بحران آب، آلودگی هوا، زمین و آب، پیشروی کویر و مهاجرت برخودار است ولی در زمینه امکانات شهری برای یک جمعیت 2 میلیونی برخودار نیست.

وی ادامه داد: بدیهی است که چنین مصاحبه‌هایی از سوی افراد که بر تعداد پروژه‌های افتتاح شده شهری اذعان می‌کند، گمانه‌زنی استفاده از بودجه‌های دولتی برای اصفهان را تقویت کرده که هرگز صحیح نیست، باید با شهامت اعلام کنیم همگی پروژه‌ها با پول خود مردم اصفهان تکمیل شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: پروژه مترو و سالن اجلاس سران از جمله پروژه‌هایی است که باید دولت در این زمینه کمک شایانی می‌کرد و به تعهدات خود جامعه عمل می‌پوشانید که تاکنون نکرده است، حتی در ساخت سالن اجلاس، این تعهد صورت نگرفت و تمامی با پول مردم اصفهان در حال ساخت است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =