پس از دو روز که اعلام شد هوای تهران در شرایط پاک قرار دارد، اما کاهش تغییرات جوی و غلبه پایداری جوی در تهران، غلظت آلاینده های جوی در هوای پایتخت را بالا برد. البته هنوز هوا در محدوده سالم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تهران دو روز هوای پاک را تجربه کرده بود. این درحالی است که پیش از آن و به مدت ۲۳ روز، هوای ناسالم در تهران حاکم بود. اما در روز گذشته و به دلیل پایان تغییرات جوی، بر غلظت ذرات معلق کوچکتر از ۲.۵ افزوده شده است. 

آنطور که شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده است؛ متوسط ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۸۰ قرار گرفته است. تقریبا دوبرابر روز گذشته. 

البته سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که به دلیل پایداری جوی، بر غلظت آلاینده ها در شهرهای بزرگ و صنعتی افزوده شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    با قدرت تمام پیش به سوی هوای ناسالم
  • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    بی صبرانه و با آغوش باز منتظریم. هوای آلوده به ریه های من و فرزندانم خوش آمدی. این یک هدیه از طرف مردم کشورم و شهرستانیهای عزیزی است که بی رویه به تهران مهاجرت کرده و این سموم را برای ما در طبق اخلاص گذاشته اند. آخر آنها زرق و برقهای تهران را دوست دارند و ترجیح می دهند به خاطر این زرق و برقها هوای پاک و زندگی آرام در شهرها و روستاهای خود را ترک کرده و کام من و فرزندانم را تلخ کنند و برای ما علاوه بر آلودگی، ازدحام و گرانی و جنگ اعصاب را نیز به ارمغان بیاورند.
  • بی نام EU ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    الان ساعت 11 و ربع این هوا سالم نیست...اروپایی ها این هوا را زوج و فرد میکنند.....از صبح بادی در کار نیست و به سرعت داره خراب میشه.ما باید بعد از یک روز پاک و پرباد اگر فرداش دیدیم باد نیست زوج و فرد کنیم که دیرتر خراب شه....
  • بی نام IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    امیداواریم اما چند نکنه باید توجه بسیار داشت این که جلوی زمین خواران طبیعت سبز راگرفت بیابان زدایی وجنگل زایی انجام شود