ایلنا نوشت: دومین همایش سراسری اصولگرایان درحالی در غیات چهره‌های سرشناس اصولگرایی برگزار شد که برگزارکنندگان در اقدامی نامتعارف از ورود خبرنگاران غیرهمسو به محل برگزاری همایش خودداری کردند.

البته غلامعلی حدادعادل، سخنگوی ائتلاف اصولگرایان که از میان خبرنگاران پشت در مانده خود را به سالن محل برگزاری همایش رساند، مقدمات حضور آنان را فراهم کرد. اما پس از سخنراني آيت الله موحدي کرماني، در حالي که حجت الاسلام تقوي قصد سخنراني داشت، بار ديگر خبرنگاران را از سالن بيرون کردند.

در این میان درحالی که همچون همایش نخست اصولگرایان، بار دیگر خبری از حضور محمدرضا باهنر (رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین)، محمدباقر قالیباف (شهردار تهران)، محسن رضایی (دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام) و سعید جلیلی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام) نبود، بلکه علی لاریجانی (رئیس مجلس شورای اسلامی) نیز همچون گذشته بر مشی مستقل خود خارج از ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد و نه تنها در جلسه امروز حضور نیافت، بلکه نماینده‌ای را نیز به این همایش روانه نکرد.

در حالی که نخستین همایش اصولگرایان که اخیراً در مصلی تهران برگزار شد، با حضور قابل توجه مخاطبان روبرو شده‌بود، نشست امروز در حالی برگزار شد که صندلی‌های خالی سالن سرچشمه تهران، به مراتب بیشتر از صندلی‌های پر بودند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =