10 طرح بزرگ صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده 10 واحد بزرگ صنعتی در استان از جمله کارخانه سیمان مارگون و آجر دهدشت با اشتغالزایی 700 نفر به طور مستقیم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه تور خبری بازدید از واحدهای صنعتی شهر یاسوج از افتتاح ۱۰ طرح بزرگ صنعتی در سال آینده خبر داد.
داریوش دیودیده اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده 10 واحد بزرگ صنعتی در استان از جمله کارخانه سیمان مارگون و آجر دهدشت با اشتغالزایی 700 نفر به طور مستقیم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه 740 واحد صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که 500 واحد آن فعال است، بیان کرد: از ابتدای شروع بکار دولت یازدهم تاکنون 30 واحد راکد در این استان به چرخه تولید برگشتند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رفع مشکل کارخانه فولاد دنا و نجات آن از خطر تعطیلی از جمله دغدغه مدیریت ارشد استان و مجموعه صنعت و معدن است، ابراز کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات فراروی این واحد بزرگ صنعتی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
دیودیده مهمترین مشکل کارخانه فولاد یاسوج را تسهیلات بانکی عنوان کرد و افزود: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان یک دوره 6 ماهه استحمال داده شده که امیدواریم با حمایت‌های لازم توسط مدیران متولی این واحد بزرگ صنعتی به چرخه تولید برگردد.
وی عنوان کرد: برای رونق صنعت و معدن در استان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بهره‌وری لازم از پتانسیل‌های و ظرفیت‌های موجود در بخش صنعت و معدن باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =