معاون رئیس جمهور و 2 وزیر سه شنبه هفته آینده به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند

رسول فرهادی گفت : این سفر قرار بود 29 دیماه انجام پذیرد اما به دلیل توافق برجام و برنامه های غیره منتظره دولت پس از ان توافق این سفر یک هفته به تعویق افتاد.

به گزارش خبر آنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از سفر معاون رئیس جمهور و وزاری صنعت معدن و تجارت و وزیر نیرو در 6 بهمن به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

رسول فرهادی گفت :  سفر آقای اسحاق جهانگیری معاون محترم ریاست جمهوری و وزاری محترم نیرو ،صنعت معدن و تجارت  قرار بود 29 دیماه انجام پذیرد اما به دلیل توافق برجام و برنامه های غیره منتظره دولت پس از توافق این سفر یک هفته به تعویق افتاد.

فرهادی هدف هیات عالیرتبه دولت به استان را افتتاح دو پروژه آبی و پروژه های صنعتی ذکر کرد و اعلام کرد: دو پروژه ،طرح تأمین و انتقال آب به اراضی دشت امامزاده جعفر(ع) و ماهور باشت ،توسط وزیر نیرو افتتاح خواهند شد و همچنین توسط وزیر صنعت معدن و تجارت بهره برداری از کارخانه آجر دهدشت و کلنگ زنی بزرگترین مجتمع فولاد خاورمیانه در سقاوه از بخش مارگون به نام مجتمع فولاد دنا آسیا انجام می پذیرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =