سرلشگر جعفری: آمریکایی ها و اسرائیلی ها لایعقل هستند/فتنه 88 بسیار خطرناک تر از جنگ 8 ساله بود

ایسنا نوشت: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ماجرای مقاومت که جهان را به هم ریخته و منطقه را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است با شروع انقلاب اسلامی آغاز شد.

 سردار سرلشگر محمد علی جعفری در ششمین همایش غزه؛ نماد مقاومت که صبح امروز در مجموعه ایوان شمس تهران برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام (ره) فقط یک نصیحت به امت اسلامی کرده است و آن اینکه در راه خدا قیام کنید ، چه بصورت انفرادی و چه گروهی؛ سپس فکر کنید.

وی با بیان اینکه از روزی که انقلاب به پیروزی رسید و دشمنی با آن شروع شد، افزود: ماجرای مقاومت که جهان را به هم ریخته و منطقه را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است با شروع انقلاب اسلامی آغاز شد.

سرلشکر جعفری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: فتنه 88 بسیار خطرناک تر از جنگ 8 ساله بود که برای تضعیف کانون مقاومت اسلامی بسیار می توانست خطرناک باشد اما با بصیرت به شکست کشیده شد و چند ماه بعد از آن سد بیداری شکسته شد و شاهد نهضت بیداری اسلامی بودیم اما در اینجا شاهد خیانت آل سعود خائن برای انحراف این نهضت اسلامی بودیم و امروز ما با مقابله درون جهان اسلام با مقاومت مواجه هستیم که خیال اسرائیل و آمریکا را راحت کرده است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: یکی از مقامات صهیونیست می گوید وضعیت اسرائیل بهترین وضعیت در 60 دهه گذشته است؛ چون تفرقه و جدایی سراسر جهان اسلام را فرا گرفته است و این واقعیت منطقه است. مصر چون راهی غیر از این می خواست دنبال کند و به فکر سازش با مستکبرین بود شکست خورد.

سرلشکر جعفری ادامه داد: وقتی که داعش به عراق حمله کرد یا معارضین با هدف از بین بردن دولت سوریه اقدام کردند علیه بشار که از مقاومت حمایت کرده بود و با عربستان سازش نکرده بود از توان داخلی علیه او استفاده کردند.

وی گفت: امروز مردم سوریه معتقدند تنها ملتی که به شکل واقعی از آنها دفاع کرده ایران است و مردم عراق، سوریه و لیبی هم همراه شدند که این یکی از نتیجه های مقاومت است.

فرمانده کل سپاه افزود: امروز غزه با مساحتی کمتر از نصف تهران و تراکمی بیش از تهران در برابر رژیم سفاک صهیونیست ایستاده‌است که این تاثیر خود را در جوامع گذاشته است. ظهور آقا امام زمان بدون این زمینه سازی ها نمی شود و اگر آمریکایی ها و اسرائیلی ها عقل داشتند باید می فهمیدند که این کارهایی که انجام می دهند به ضرر آنهاست اما آنها لا یعقل هستند.

2721

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501388

برچسب‌ها