هوای اصفهان طی سه روز گذشته سالم بوده است

به گزارش مهر، رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: هوای اصفهان و شهرستان‌های استان امروز با میانگین شاخص کیفی ۷۵ وضعیت سالم را نشان می‌دهد.

بابک صادقیان با اشاره به اینکه هوای اصفهان امروز و در دو روز گذشته سالم بوده است، اظهار داشت: امروز میانگین کیفی هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت امروز عدد ۷۵ را نشان می‌دهد که نشانه وضعیت سالم برای هوای اصفهان است.

وی افزود: تمامی ایستگاه‌های سنجش آلودگی اصفهان امروز وضعیت سالم را نشان می‌دهند و بر این اساس شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های احمدآباد ۷۷، پل خواجو ۷۳، استانداری ۷۹، خیابان وحید ۷۱، آزادی ۷۲ و خرازی ۷۸ ثبت شده است.

رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه در دو روز گذشته میانگین شاخص کیفی هوا ۷۲ و ۷۶ ثبت شده است، تاکید کرد: شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه وضعیت پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ سالم، ۱۰۱ تا ۱۰۵ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم مردم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و بالاتر از ۳۰۰ خطرناک است.

وی ادامه داد: همچنین شاخص کیفی هوای اصفهان در خمینی شهر با میانگین ۶۹، شاهین شهر ۶۷، مبارکه ۷۰، سجزی ۷۵، کاشان ۷۸ و نجف‌آباد ۶۲ وضعیت هوای سالم را نشان می‌د‌هد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =