سید ناصر سجادی از بخش های مختلف شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس( غرب استان مازندران) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چالوس،در این بازدید که بمنظور بررسی و رفع مشکلات موجود در منطقه چالوس صورت پذیرفت، هیئت مدیره شرکت پخش فراورده های نفتی ایران، مدیر عامل را همراهی نمودند.
طی این بازدید، سيد ناصر سجادي و هیئت همراه از واحدهای ستادی، تاسیسات، عملیاتی، انبار ناحیه مرکزی و سوختگيري هواپيمايي نوشهر بازدید و با مسئولین و کارکنان منطقه دیدار و گفتگو کردند.
مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره ضمن بازدید از انبار نفت "شهيد برزگر" و تاسیسات آن از نزدیک مراحل ذخیره سازی و ارسال فرآورده به مجاری عرضه را مشاهده کردند و دیگر نقاط انبار شامل بازرگانی،ایمنی و آتش نشانی، مهندسی و کنترل کیفیت نیزمورد ارزیابی و کارشناسی این هیئت قرار گرفت.
سيد ناصر سجادي مدیر عامل،طی جلسه ای که با حضور هیئت مدیره پخش فراورده های نفتی کشور و دیگر مسئولین واحدهای منطقه چالوس برگزار شدطی سخنانی از فعالیت های انجام شده در منطقه تشکر و قدردانی کرد و گفت : با توجه به وجود کارکنان فعال، پویا، پرتلاش و فضای صمیمی مناسبی که بین مدیریت و کارکنان منطقه وجود دارد، امید است شاهد موفقیت های روز افزون در این منطقه باشیم.
وی افزود :
با توجه به اینکه ظرفیت ها و قابلیت های زیادی در مناطق پخش وجود دارد، به ویژه در منطقه چالوس که دارای توانمندی ها و قابلیت های محوری و مزیت های استراتژیک زیادی است، می بایست از این فضا بهره های لازم را برد.

سيد محمود طاهري مدیر منطقه چالوس نیز در ادامه، گزارشی از آمار مصرف فرآورده های نفتی و میانگین مصرف روزانه منطقه چالوس ارائه داد و گفت:
منطقه چالوس به عنوان محور مواصلاتي سه استان گيلان ، تهران وگلستان، یکی از مناطق موثر و تاثیر گذار در ارسال و تامین سوخت مناطق محسوب می شود.
در ادامه این نشست همچنین، اعضای هیئت مدیره نیز فعالیت های انجام شده در منطقه را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کردند تا با توجه به توان بالای کارکنان و پتانسیل موجود در منطقه و برنامه ریزی و مدیریت صحیح و مناسب، پیشرفت بیش از پیش در جهت اهداف سازمان محقق گردد.

گفتنی است، پس از بازدید، اعضای هیئت مدیره به تفکیک طی جلسه ای جداگانه با واحدهای مربوطه، ضمن استماع گزارشی از فعالیت های انجام شده، راهنمایی های لازم را در جهت پیشبرد اهداف شرکت ارایه دادند.
در پایان نیز از ابراهيم عليپور بعنوان راننده برتر واردشير بالابنديان بعنوان جايگاهدار نمونه منطقه چالوس با اهدای هدایا و لوح یادبودتوسط سید ناصر سجادی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
لازم به ذکر است هیئت مدیره شرکت پخش ملی فراورده های نفتی ایران، در بدو ورود به منطقه چالوس بهمراهی مسئولین منطقه، با خانواده های معظم شهدا دیدار نمودند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =