۰ نفر
۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

سازمان امور مالیاتی کشور طی اطلاعیه ای آمادگی خود را برای آموزش رایگان قوانین و مقررات مالیاتی برای تمامی تشکلهای صنفی و فعالان اقتصادی سراسر کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از رسانه مالیاتی ایران، با توجه به تاکید رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور بر ضرورت برنامه ریزی و آموزش قوانین و مقررات مالیاتی برای مودیان مالیاتی، تمهیدات ویژه جهت تحقق این مأموریت اساسی صورت گرفته و دفتر آموزش سازمان متبوع به عنوان متولی این امر آمادگی خود را جهت همکاری لازم با فعالان اقتصادی و تشکل‌های صنفی کشور به منظور ارایه آموزشهای موردنظر در قالب اعزام اساتید خبره و مورد تأیید، محتوای آموزشی و برگزاری کارگاه های آموزشی خاص اعلام می دارد.

براساس این اطلاعیه، علاقه‏‌مندان می توانند با شماره های 33967550 و 33967479 تماس حاصل نموده و یا درخواست های کتبی را به شماره نمابر 33967526 ارسال کند.

 

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    9 1
    درخواست کتبی چیه دوباره آخه، یک سایت درست کنید بریم عضو شیم دیگه
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    1 0
    آقا من خیلی استفبال می کنم از این حرکت خوب. من دقیقا مشکلم عدم اطلاع کافی از پیگیری موارد مالیات توی کار خودم بود. ولی چرا کسی این خطوط رو جواب نمی ده؟ درسته 5 شنبه اس ولی ساعت 12 نشده بود من زنگ زدم. البته شنبه هم پیگیری می کنم. این دوست بالاییمون هم راست می گه آخه درخوست کتبی جایی نداره تو این مسئله...
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    نیازی به آموزش ما نیست شما اول ماده 103 قانون مالیاتها که وکلای دادگستری را مکلف به درج مبلغ حق الوکاله میکندو باید پنج درصد علی الحساب تمبر باطل کنند که نمیکنند را اجرا کنید سپس به ملت آموزش دهید