ایران قهرمان کونگ‌فو توآی بانوان آسیا شد/آغاز رقابت در بخش مردان

رقابت‌های کونگ‌فو توآی قهرمانی آسیا در بخش بانوان با سکونشینی ایران در قصرشیرین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرآنلاین،رقابت‌های کونگ‌فو توآی قهرمانی آسیا در بخش بانوان عصر چهارشنبه در شهرستان قصرشیرین آغاز شد و تیم جمهوری اسلامی ایران به مقام قهرمانی دست یافت.

در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم بانوان الناز نریمانی از ایران مقام اول را بدست آورد و مقام دوم این وزن به کونگ‌فوکاری از مغلوستان رسید، همچنین نمایندگان تاجیکستان و افغانستان به طور مشترک عنوان سوم وزن منفی ۵۱ کیلو را از آن خود کردند.

در وزن منفی ۵۸ کیلو زهرا دهقان از ایران قهرمان آسیا شد و رزمی‌کاری از مغولستان به عنوان نائب قهرمانی دست یافت، همچنین صغرابربایی از افغانستان و ورزشکاری از قرقیزستان به طور مشترک به رتبه سوم وزن منفی ۵۸ کیلو رسیدند.

مقام نخست وزن منفی ۶۶ کیلو کونگ‌فو توآی قهرمانی بانوان آسیا نیز به سمیه زنداقطایی از ایران رسید و جانا سلمه از لبنان نائب قهرمان این وزن شد و عنوان سوم نیز به طور مشترک به ورزشکارانی از افغانستان و پاکستان رسید.

همچنین رقابت‌های قهرمانی آسیا کونگ فو توآی در بخش مردان صبح امروز در سه بخش مایانا، گیلما و دوچوب به میزبانی شهرستان قصرشیرین در مجموعه ورزشی آزادی سالن امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است.

در این  رقابت‌هادر سه بخش مایانا، گیلما و دوچوب 120 شرکت‌کننده از 18 کشور ایران نپال،سوریه، افغانستان، پاکستان، لبنان، مالزی، هند، ترکمنستان، اندونزی، تاجیکستان، فیلیپین، سریلانکا، مالدیو، قرقیزستان، عراق، اوزبکستان، قزاقستان و کامبوج حضور دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =