تصویری که نشان می دهد حال عطا بهمنش خوب است

عطا بهمنش ورزش‌کار، مدیر ورزشی، گزارشگر و روزنامه‌نگار ورزشی ایرانی این روزها همچنان در بستر بیماری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صبح امروز(دوشنبه) تعدادی از مسئولان صندوق حمایت از پیشکسوت ها از جمله محمد رضا طالقانی و جعفر کاشانی عضو هیات مدیره پرسپولیس به همراه بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال به دیدار عطا بهمنش، گزارشگر سابق تلویزیون رفتند. بهمنش این روزها در بستر بیماری است و دچار فراموشی شده است. البته جالب اینجاست که او در همچنان بهرام افشارزاده را می شناخت و به او می گفت: «نمی خواهی مجله در بیاوری؟»
وضعیت چند روز گذشته بهمنش باعث نگرانی اهالی ورزش شده بود اما حال جسمانی او امروز خوب بود.

جمشیدی: بهمنش خدمت زیادی به ورزش کرده است

محمد جمشیدی مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با اشاره به این‌که بهمنش را باید مانند یک گنجینه گرانبها حفظ کرد،گفت:» بهمنش به راستی فردی ارزشمند برای ورزش کشور است که همه ورزشکاران و جامعه ورزشی و مردم خاطرات زیادی با او داشته‌اند.»

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور اضافه کرد:« مهم‌ترین هدف صندوق حفظ حرمت و جایگاه پیشکسوتان است تا این رده بدانند فراموش نشده و ما به دنبال استفاده از تجربیاتشان برای نسل امروز هستیم.»

جمشیدی ادامه داد:« بهمنش گزارشگر بزرگی بوده و به ورزش خدمت زیادی کرده است. سال‌ها از فعالیت او در عرصه ورزش می‌گذرد و هنوز فردی به توانمندی او پیدا نشده است. امیدواریم که جایگاه و ارزش این بزرگان حفظ شود و از وجود آن‌ها بهره مند شویم. »


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی کرمانشاه A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    1 0
    انشاالله همیشه سلامت باشه.