مهر نوشت: مشاور اجرایی کاخ جشنواره فیلم فجر اعلام کرد فیلم‌هایی که در سینماهای مردمی با استقبال مواجه شده‌اند در سالن‌های کاخ جشنواره نمایش داده می‌شوند.

حسین پارسایی درباره برنامه‌ ریزی‌های مدنظر در برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره در روزهای باقیمانده از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: امسال استقبال گسترده‌تری از جشنواره فیلم فجر شده و پیش‌بینی می‌شد که از همان نخستین روزهای جشنواره شاهد استقبال طیف گسترده‌ای از اصحاب رسانه، هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و هنری باشیم.

وی اظهار کرد: با توجه به استقبالی که در سینماهای مردمی جشنواره از برخی فیلم‌ها شده، پیش‌بینی می‌شود که این فیلم‌ها در برج میلاد به صورت همزمان در سالن‌های مختلف کاخ جشنواره نیز نمایش داده شوند.

مشاور اجرایی کاخ جشنواره فیلم فجر سی و چهارم با بیان اینکه افتخار همراهی و همکاری با بهروز غریب‌پور ریاست کاخ جشنواره و از چهره‌های شناخته شده فرهنگ و هنر را دارم، درباره آمار مراجعه کنندگان به برج میلاد در این ایام توضیح داد: در روزهای اول و دوم جشنواره به صورت میانگین بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر اعم از هنرمندان، منتقدان، خبرنگاران و برنامه سازان رادیو و تلویزیون و همچنین اصحاب فرهنگ و هنر نظیر اساتید دانشگاهی به کاخ جشنواره مراجعه کردند. در روزهای سوم و چهارم نیز این آمار بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ نفر است.

پارسایی ادامه داد: با توجه به تعداد کارت های صادر شده برای دسترسی به برج میلاد، پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آینده تعداد مراجعه کنندگان به برج میلاد بیشتر باشد. البته این کارت‌ها برای دسترسی کارگروه‌های تخصصی مختلف به حوزه‌های مربوطه، تعاریف متفاوتی دارند و اینگونه نیست که صاحبان همه کارت‌ها به سالن نمایش فیلم‌ها دسترسی داشته باشند. برخی از کارت ها فقط این امکان را به حاضران می دهد که برای تهیه گزارش در محوطه حضور داشته باشند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =