جشنواره مطبوعات کردستان دوشنبه هفته آینده برگزار می شود

دبیر اجرایی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان کردستان گفت: مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان، روز دوشنبه 26 بهمن برگزار می شود.

ماجد رموزی در گفتگو با خبرآنلاین کردستان اظهار داشت: در این جشنواره 397 اثر در بخش فارسی و 41 اثر در بخش کُردی به دبیرخانه ارسال شده است.

وی بخش‌های این جشنواره را یادداشت، سرمقاله و مقاله، تحلیل و تفسیر، خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری تکی و مجموعه، عکس غیرخبری به صورت تکی و مجموعه و بخش ویژه عنوان کرد.

دبیر اجرایی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان گفت: در بخش کُردی نیز آثاری در بخش‌های سرمقاله، گزارش و مصاحبه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که توسط داوران استانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رموزی با اشاره به اینکه اثرهای بخش فارسی توسط دفتر مطالعات، برنامه‌ریزی و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوری می شوند، افزود: در مجموع در دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان 110 نفر شرکت کرده اند.

وی یادآور شد: آیین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان، روز دوشنبه 26 بهمن برگزار می شود و از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =