اتوماسیون اداری مدارس استان بوشهر رونمایی شد

با حضور معاون اداره کل آموزش ‌و پرورش استان بوشهر در بردخون، از اتوماسیون اداری مدارس استان بوشهر رونمایی شد.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر در آیین رونمایی از اتوماسیون اداری مدارس استان بوشهر اظهار داشت: کاری بزرگ را از منطقه‌ای کوچک آغاز کرده‌ایم زیرا این منطقه بزرگان و استعدادهای شگرف و ماندگاری دارد و از توانمندی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

علیمراد کرمی افزود: باوجود همه محدودیت‌ها و مشکلات اقدامات ارزنده‌ای در عرصه تعلیم و تربیت انجام‌ شده اما باز نیاز به کار و فعالیت است چرا که هر آنچه صورت گیرد در برابر وظایف و رسالت سنگین، ناچیز است.

وی اضافه کرد: اداره راهبری مکاتبات و اسناد نقش مهمی در برنامه‌ها و فعالیت‌ها دارد و از این پس سیستم مکاتبات و ارسال مراسلات به‌صورت اتوماسیون انجام می‌گیرد البته سیستم اتوماسیون تنها در چند استان استفاده می‌شود و بردخون اولین منطقه در استان است که به سیستم اتوماسیون مجهز می‌شود.

کرمی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال مطالبات فرهنگیان پرداخت شود، گفت: فرهنگیان افرادی پرتلاش هستند اما به‌ حق و حقوق واقعی خود نرسیده‌اند که امید داریم دیدگاه‌ها نسبت به این قشر عظیم و تأثیرگذار تغییر کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش ‌و پرورش استان بوشهر ادامه داد: سال گذشته 150 میلیارد ریال در زمینهٔ تعمیر و تجهیز مدارس استان هزینه‌شده و اقداماتی برای رفع مشکل برق مدارس صورت گرفته‌است.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: منطقه بردخون در همه عرصه‌ها حضوری فعالانه و جدی داشته و در زمینهٔ آموزشی و پرورشی نیز در مرتبه‌ای بالا قرار دارد.

عباس جمالی‌فرد افزود: برای توانمندسازی نیروی انسانی امسال 18دوره ضمن خدمت با حضور بیش از 250 نفر تشکیل شده و 19 کلاس درس در منطقه هوشمند‌سازی شده‌است.

وی با اشاره به مشکلات و کمبودها تصریح کرد: عدم پرداخت سرانه مدارس، بدهی هزینه برق مدارس، کمبود متصدی خدمات و رایانه از خواسته‌های مدارس است اما اقداماتی نظیر جذب افراد بی‌سواد و کم‌سواد، کاهش ترک تحصیل، کارگاه‌های آموزشی، انجام مسابقات ورزشی فرهنگی هنری و برگزاری کلاس‌های کنکور و نخبه‌پروری در منطقه انجام‌ شده‌است.

گفتنی است با آغاز فعالیت سامانه اتوماسیون اداری، از این پس همه مکاتبات مدارس از این طریق صورت می‌گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =