مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از ادامه عملیات بدنه سازی اتوبان ها و معابر اصلی تبریز طی سال آتی خبر داده و گفت: با پیگیری این امر در سال 95، تبریز را برای حوزه گردشگری در سال 2018 آماده می کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، محمدحسین حسن زاده اظهار داشت: یکی از برنامه های مدیریت شهری در راستای آمادگی جهت تبریز 2018 توسعه فضای سبز شهری است که سعی داریم این امر در قالب توسعه فضای سبز درون شهری و هم محدوده بیرون از شهر در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه قصد داریم با ایجاد فضای سبزی زیبا و آبرومند به استقبال میهمانان برویم، یادآور شد: متاسفانه در بزرگراه پاسداران و شهید کسایی جلوه زیبایی که در شان شهر تبریز باشد را شاهد نبودیم که به دنبال این موضوع برنامه ریزی جهت تغییر در جلوه بصری آن در حال انجام است.

مهندس حسن‌زاده افزود: ادامه بدنه سازی اتوبانهای پاسداران و شهید کسایی که در قسمت های جنوبی و شمالی کلانشهر تبریز واقع شده اند جزو برنامه های سازمان پارکها و فضای سبز تبریز است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز تصریح کرد : یکی از این طرح ها در راستای توسعه موزون فضای سبز شهری با عملیات طراحی، بدنه سازی و احداث فضای سبز در اتوبان های شهید کسایی و پاسداران است که با اجرای این دو پروژه علاوه بر اینکه شاهد منظری زیبا در مسیر کنارگذرهای تبریز خواهیم بود.

وی تاکید کرد: با بدنه سازی این اتوبان ها سرانه فضای سبز تبریز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و شاهد جلوه ای جدید از تبریز خواهیم بود.

مهندس حسن زاده ادامه داد: در برخی نقاط خاص شهر مردم نیز از ما انتظارات خاصی دارند تا به زیبایی و توسعه آنها توجه کنیم.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین با اشاره به اینکه در سال جاری کاشت درخت در رفوژ میانی اتوبان شهید کسایی تبریز نیز آغاز شد، گفت: تا کنون چند هزار اصله درخت اعم از گونه های مختلف در این قسمت کاشته شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =