پایگاه اینترنتی بسیج نوشت: رییس سازمان بسیج مستضعین گفت: مردم تهران بی‌اراده نیستند که ملکه انگلیس برای آنها نماینده تعیین کند؛ گذشت زمان قاجار و پهلوی که انگلیسی‌ها و آمریکا لیست می‌بستند وافراد را به مجلس می‌فرستادند.

 سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی هیئت عاشقان ولایت بسیجیان ناحیه قدس تهران بزرگ تاکید کرد: روز جمعه روز آزمایش الهی بزرگ ملت ایران است که کدام خط و مرام را انتخاب کنند، خط آنهایی که وعده های رسیدن به لذت مادی بیشتر با ارتباط با قدرت های شیطانی را می دهند یا خط و مرام آنهایی که وعده هایشان بر مدار ارزشهای انقلاب است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر در جریان انتخابات فریب آمریکا و مزدوران داخلیش را بخوریم جریان انقلاب صدها سال عقب خواهد افتاد و اگر از این گردنه با هوشمندی عبور کنیم کار استکبار و صهیونیسم تمام است.

وی استراتژی نفوذ را فردی و جریانی معرفی کرد و در تبیین نفوذ فردی اظهار داشت: دشمن امثال جیسون رضاییان را با پوشش روزنامه نگار، فعال حقوق بشر، محقق یا تاجر به ایران می فرستد که برای امریکا جاسوسی می کنند و یا مهمتر اینکه با نزدیک شدن به مسئولین، تصمیم سازی می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج بیان داشت: کسانی که مفاسد مالی و اخلاقی داشته اند، در تدین و اخلاق ضعیفند، با دشمن مرزبندی مشخصی ندارند یا سابقه فتنه گری و چالش با نظام را دشته اند زمینه های مساعدی برای نفوذ دارند.

وی اظهار داشت: دشمن با نفوذ جریانی به دنبال تغییر نگاه، باور، سبک زندگی و آرمان های ملت است. با نفوذ جریانی دشمن سعی می کند انقلاب را باز تعریف کند و القاء کند که استقلال در شرایط فعلی معنی دیگری می دهد و لازمه پیشرفت و رفاه اقتصادی کنار آمدن با استکبارو بستن با کدخدا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مصادیقی از نفوذ در جریان انتخابات اشاره و تصریح کرد: امروز می بینیم که اخلال گر اقتصادی و غارتگر بیت المال در غالب سردمدار یک حزب برای انتخابات لیست می دهد و جالب تر این است تلویزیون رسمی و مقامات انگلیسی از این لیست حمایت می کنند. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: مردم نباید فریب انگلیسی ها را بخورند و مطابق خواسته آنان رفتار کنند اگر مجلس به دست همفکران آمریکا و انگلیس بیافتد کار خیلی سخت می شود.

وی به دخالت صریح و آشکار انگلستان در انتخابات ایران اشاره کرد و گفت: انگلیسی ها آمده اند و می گویند به این افراد رای ندهید افرادی که از وارسته ترین، پاکترین و عالم ترین علمای کشور هستند. دلیل مخالفت انگلیس این است که نتوانسته اند در آنها و اطرافیانشان نفوذ کنند و آنها را تحت کنترل بگیرند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر مردم تهران غیرت بخرج ندهند و با رای حداکثری به این افراد تو دهنی به دشمن نزنند دشمن جری تر می شود و پا را فراتر خواهد گذاشت.

وی در خاتمه تاکید کرد: مردم تهران بی اراده نیستند که ملکه انگلیس برای آنها نماینده تعیین کند؛ گذشت زمان قاجار و پهلوی که انگلیسی ها و آمریکایی ها لیست می بستند و افراد را به مجلس می فرستادند.

27214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512893

برچسب‌ها