مهر نوشت: دبیر علمی پنجمین کنگره بین المللی نارسایی قلب ایران، گفت: بیماری های قلبی شایع ترین علت مرگ ایرانیان است که با اصلاح سبک زندگی قابل پیشگیری و درمان است.

دکتر بابک شریف کاشانی در آستانه برگزاری پنجمین کنگره بین المللی نارسایی قلب ایران، اظهار کرد: بیماری های قلبی و عروقی از شایع ترین علت های مرگ و میر در ایران بوده و نارسایی قلب در صدر جدول بیماری های قلبی قرار دارد.

وی افزود: به همین دلیل در پنجمین دوره از کنگره بین المللی نارسایی قلبی ایران به مسائلی از جمله مشکلات قلبی و عروقی که منجر به نارسایی قلبی می شود، داروهایی که به تازگی وارد بازار شده اند، روش های جدید درمانی، یافته های جدید در حوزه پیوند، پرستاری قلب و غیره پرداخته خواهد شد و پزشکان داخلی فرصت مناسبی را برای تبادل اطلاعات با پزشکان خارجی بدست می آورند.

دبیر علمی پنجمین کنگره بین المللی نارسایی قلب ایران، یادآور شد: این دوره از کنگره نسبت به دوره های گذشته دارای مطالبى با وسعت و عمق بیشتری بوده و پزشکان ایرانی در حوزه قلب و عروق اقدامات ارزشمندی انجام داده اند که می توانند به پزشکان خارجی معرفی کنند.

5454

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صاحبدل A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    62 3
    داشتن ماشین پراید بیماری محسوب نمیشه عایا؟
  • بی نام A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    31 2
    از بی پولی از بیکاری نداشتن پارتی و لابی ایرانی ها میمیرند
  • من A1 ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    22 2
    شما بگو من نوجوون 16 ساله کلا تا الآن تو زندگیم چیکار کردم که بخوام اصلاحش هم بکنم ولی متاسفانه یه دو سالی میشه که قلب درد دارم و چندتایی از همکلاسی ها هم مشکلات من رو دارند. مشکل بیشتر از سبک زندگی مربوط به چیزایی که بزور دارن به خوردمون میدن
  • بی نام A1 ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    21 1
    راه پیشگیری را نگفتید