حمایت سرخپوشان تبریز از مربی سابق خود/ به نیکوخصلت رای می دهیم

جمعی از مدیران، مربیان و بازیکنان تراکتورسازی از سعید نیکوخصلت، مربی بدن ساز سابق این تیم برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام حمایت کردند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، جمعی از مدیران، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با حضور در جمع هوادران دکتر سعید نیکوخصلت مربی بدن ساز سابق این تیم و رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز، از وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کردند.

ناصر شفق، مدیرعامل اسبق باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی که این تیم را پس از سالها به لیگ برتر آورد اظهار داشت: در زمان حضور من در تیم پر افتخار تراکتورسازی، دکتر سعید دباغ نیکوخصلت استاد برجسته دانشگاه تبریز، قهرمان آسیا و صاحب نظر در صنعت فوتبال کشور جزو مدیران و مشاوران ارشد تیم تراکتورسازی بودند و در قهرمانی این تیم و صعود به لیگ برتر نقش بسزایی داشتند.

وی افزود: برحسب سابقه آشنایی با توانمندیهای این ورزشکار اندیشمند از ایشان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت کرده و از ملت و جوانان همیشه در صحنه و آگاه آذربایجان صمیمانه درخواست می کنم با حمایت قاطع خود از این عزیز بزرگوار با رای خود پشتیبان ایشان باشند.

ناصر شفیق تاکید کرد: اطمینان دارم حضور دکتر نیکوخصلت در مجلس شورای اسلامی سرآغاز گام هایی استوار و غرورآمیز برای ورزش این خطه در سطح بین الملل خواهد بود.

سعید نیکوخصلت، نفر اول ایستاده از راست

احد شیخ لاری، بازیکن سابق و مربی فوتبال نیز گفت: سعید نیکوخصلت مجموع خصوصیات یک نماینده شایسته را دارد، او روحیه سخت کوشکی و تعصب را در میدان ورزش و قهرمانی، علم و منطق را در مجامع تحصیلی و دانشگاه، تعهد و خدمت را در زمان مدیریت در سازمان های مختلف اثبات کرده است.

وی تاکید کرد: بنده به عنوان ذره کوچکی از جامعه ورزش آذربایجان ضمن اعلام حمایت صد در صدی از ایشان در انتخابات مجلس از همشهریان آگاه و فهیمم دعوت می کنم با رای خود به دکتر نیکوخصلت زمینه حضور افراد لایق به مفهوم واقعی کلمه در مجلس شورای اسلامی را فراهم آورند.

رسول خطیبی، بازیکن سابق و مربی تبریزی فوتبال کشور هم با حمایت از دکتر سعید نیکوخصلت، اظهار داشت: از مردم قهرمان، شهید پرور و پهلوان پرور تبریز می‌خواهم با حضور گرم خویش پای صندوقهای رای، آینده فرزندان خویش را به روشنی رقم زنند و با حمایت از دکتر سعید نیکوخصلت، قهرمان مردمی ورزش آذربایجان و استاد متعهد دانشگاه، نماینده ای مستعد و آگاه از میان خویش به مجلس شورای اسلامی معرفی کنند..

یونس باهنر، بازیکن اسبق تراکتورسازی، گفت: معتقدم امروز جامعه ورزشی آذربایجان بیش از هر زمان دیگر نیاز به معرفی نماینده ای شایسته در مجلس شورای اسلامی دارد، نماینده ای از دل مردم و ورزشکاران، نماینده ای درد آشنا، صادق، آگاه، متعهد و متدین که در راستای صیانت از حقوق این خانواده بزرگ با جان و دل تلاش کرده و سعادت و پیروزی مردمش را به هیچ قیمتی نفروشد.

وی تصریح کرد: من به عنوان ورزشکاری که سالها در این زمینه تلاش کرده و با ارزیابی شرایط حاکم بر جامعه و فضای انتخاباتی کشور، دکتر سعید نیکوخصلت را فردی شایسته و مردی صادق و عالم شناخته و نماینده ای اصلح برای خانواده بزرگ ورزشی آذربایجان می دانم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =