معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 گفت: زیرساخت های انرژی این شهر با همدلی فعالان حوزه صنعت برق تقویت می شود.

به گزارش خبرآنلاین، محمد صادق پورمهدی عصر سه شنبه درآئین بهره برداری از پروژه های برق منطقه ای آذربایجان با اشاره به اینکه نورپردازی و روشنائی شهر تبریز از دو سال گذشته شروع شده است ، گفت: بهبود وضعیت روشنایی شهر یکی از برنامه های شورای سیاست گذاری تبریز 2018 است.

وی با اشاره به اینکه ورود 1.5 میلیون گردشگر به تبریز در سال 2018 پیش بینی شده است، گفت: برای میزبانی مناسب از گردشگران، درصدد تقویت زیرساخت های خدماتی در زمینه های مختلف هستیم.

پورمهدی با بیان اینکه تامین منابع یارانه نقدی شرکت های فعال در حوزه انرژی و نیرو را با مشکل مالی مواجه کرده است، گفت: اجرای طرح های توسعه شرکت برق منطقه ای آذربایجان، نشانگر وجود همدلی و هم زبانی دراین مجموعه است.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی با وفاق و همکاری دستگاه های اجرایی و خدماتی به کارگاه سازندگی تبدیل شده است، گفت: این در حالی است که تنها 30 درصد بودجه عمرانی پروژ های استانی و کمتر از60 درصد بودجه عمرانی پروژه های ملی تخصیص یافته است.

دراین آئین، چهار پروژه انتقال و فوق توزیع برق منطقه ای آذربایجان با اعتبار هزینه شده یکهزار و 35 میلیارد ریال با حضور مدیرعامل توانیر و مدیران عامل شرکت های برق اردبیل ، آذربایجان غربی و شرقی بهره برداری شد.

خط 400 کیوولت پست آیدوغموش به نیروگاه سبلان اردبیل به طول 155 کیلومتر ، توسعه پست آیدوغموش با احداث تاسیسات خط 230 کیلوولت ، پست 132 به 20 کیلو ولت شیهد کسائی مرند و توسعه پست 63 به 20 کیلوولت هشترود پروژه های بود که امروز بهره برداری شد.

دراین آئین از معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به جهت همکاری در اجرایی شدن طرح های شرکت برق از طرف مدیر عامل توانیر تقدیر شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =