رقابت در سنقروکلیایی به دور دوم کشیده شد/"حسن سلیمانی" منتخب مردم کنگاور، صحنه و هرسین شد

ایسنا نوشت: فرماندار سنقر و کلیایی از کشیده شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان به دور دوم خبر داد و اظهار کرد: با شمارش آراء مشخص شد "سید جواد حسینی کیا" و محمد عمادی رستگار از این حوزه انتخابیه حائز بیشترین آراء شده و باید در دور دوم انتخابات با هم رقابت کنند.

علیرضا ایزدی تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه سنقر و کیلیایی را حدود 70 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در انتخابات روز گذشته بیش از 50 هزار نفر از مردم شهرستان در انتخابات شرکت کردند.

فرماندار سنقر و کلیایی میزان مشارکت مردم سنقروکلیایی را در این انتخابات بیش از 65 درصد اعلام کرد.

وی تصریح کرد: با شمارش آراء کاندیداهای این حوزه انتخابیه، رقابت "سیدجواد حسینی کیا" و "محمد عمادی رستگار" به عنوان کاندیداهایی که حائز بیشترین آراء شده‌اند به دور دوم کشیده شد.

ایزدی افزود: با شمارش آراء مشخص شد سیدجواد حسینی کیا با 10هزار و 500 رای و محمد عمادی رستگار با 5600 رای حائز بیشترین آراء شدند، اما به حد نصاب نرسیدن آراء آنها موجب شد تا رقابت به دور دوم کشیده شود.

فرماندار سنقر و کلیایی تصریح کرد: بعد از این دو کاندیدا نیز "سمیه بنی عامریان" با 5100 رای و "موسی اعظمی" با 4600 رای در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

همچنین شریف خسروی طی گفتگویی تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین را 185 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد روز گذشته 135 هزار و 688 نفر در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند.

فرماندار کنگاور میزان مشارکت مردم حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین را در این انتخابات 73 درصد اعلام کرد.

وی تصریح کرد: با شمارش آراء حسن سلیمانی توانست با کسب 48 هزار و 891 رای به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

وی افزود: بعد از حسن سلیمانی به ترتیب علی رضایی با 38 هزار و 440 رای، وحید احمدی با 24 هزار و 394 رای و کیومرث امیرخانی با 10 هزار و 826 رای توانستند بیشترین آراء را در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین کسب کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =