دیدارهای فشرده ظریف در سنگاپور ادامه دارد/ نخست وزیر و رئیس پارلمان سنگاپور میزبانان ظریف

به گزارش خبرآنلاین وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای فشرده خود با مقامات تایلندی، عصر امروز (سه شنبه) به وقت محلی با نخست وزیر سنگاپور دیدار کرد.

دیدار با آقای  "لی هسین لونگ" در ادامه ملاقات های رسمی آقای ظریف با مقامات ارشد دولت سنگاپور انجام شد.  وزیر امور خارجه در این ملاقات ظرفیت های موجود در زمینه های مختلف اقتصادی جهت گسترش همکاری های دو کشور در شرائط پسابرجام را برشمرد.

نخست وزیر سنگاپور نیز با اشاره به رفع تحریم های اعمالی علیه ایران گفت سنگاپور آماده است در شرائط جدید در تمامی این زمینه ها روابط و همکاری های اقتصادی با ایران را گسترش دهد. دو طرف همچنین در این ملاقات درباره تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو و رایزنی کردند.

آقای ظریف همچنین پس از این دیدار با رئیس پارلمان سنگاپور هم ملاقات داشت. 

دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پایان دیدار های رسمی خود در سنگاپور با خانم "حلیمه یعقوب" رئیس پارلمان سنگاپور ملاقات کرد. 

طرفین در این ملاقات با تاکید بر همکاری های پارلمانی و اقتصادی، در خصوص راههای افزایش روابط دو کشور؛ گفتگو و رایزنی کردند. رئیس پارلمان سنگاپور در این دیدار، اداره موفق گفتگوهای هسته ای میان ایران و مجموعه 5+1 را به دکتر ظریف تبریک گفت.

گفتنی است سفر آقای ظریف به سنگاپور فردا صبح به پایان می رسد و هیئت دیپلماتیک کشورمان، فردا صبح (چهارشنبه) سنگاپور را به مقصد دار السلام ترک خواهند کرد. 

۵۰۵۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =