مدیراجرایی انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از خریداری 13 دستگاه تخت همراه برای بخش جدید خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان تبریز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، طوبی حسین زادگان ظهر سه شنبه در محل بیمارستان کودکان تبریز اعلام کرد: طبق درخواست و اعلام نیاز بیمارستان کودکان تبریز مبنی بر ضرورت تهیه تخت همراه در بخش جدید خون و آنکولوژی، انجمن تسکین با همکاری و حمایت جمعی از دانشجویان، اساتید، ریاست و کارکنان دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی و همیارهای داوطلب انجمن تسکین اقدام به خریداری 13 دستگاه تخت همراه کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای هموار کردن آسایش بیماران و خانواده های آنها با تامین اولین بودجه شش دستگاه تخت همراه امروز تحویل بیمارستان کودکان داده شد و هفت دستگاه باقیمانده پس از تعطیلات سال 95 در اختیار بیمارستان قرار خواهد گرفت.

حسین زادگان تصریح کرد: گرچه ساختمان جدید بیمارستان کودکان تبریز با حضور وزیر بهداشت در بهمن ماه سال جاری افتتاح  شده اما بخش خون و آنکولوژی این مجموعه هنوز با کمبود تجهیزات مواجه است که نارضایتی خانواده ها را به همراه داشت.

مدیراجرایی انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) یادآور شد: خریداری تخت های همراه با کیفیت و استاندارهای بالا در راستای عقد قرارداد و پیوند همکاری شرکت سینا حمد آریا با این انجمن انجام شد.

حسین زادگان همچنین وعده برگزاری جلسات داستان خوانی در سال جدید را داد و تشریح کرد: جلسات داستان خوانی تسکین برای کودکان بخش خون و آنکولوژی با مربی متخصص از روز اول فروردین به صورت سه جلسه در هفته برگزار خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =