تسنیم نوشت: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش گفت:‌ این وزارتخانه در سال ۹۴ حدود دو هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد البته ۱۳۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به رتبه‌بندی است.

سیدمحمد بطحایی در پاسخ به این پرسش «وضعیت کسری بودجه وزارت آموزش و پرورش در سال جاری چگونه بود؟» اظهار داشت:‌ همه ساله آموزش و پرورش با کسری بودجه مواجه است. معمولاً در اسفند جلسات متعددی را با سازمان مدیریت داریم تا میزان تخصیص اعتبارات را افزایش دهند.

وی افزود: معمولاً میزان تخصیص بین 106 و 107 درصد است و امیدواریم امسال 110 درصد تخصیص بگیریم تا بتوانیم بخشی از مطالبات را پرداخت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کسری بودجه این وزارتخانه در سال 94 گفت:‌کسری بودجه پرسنلی حدود دو هزار میلیارد تومان است البته 1350 میلیارد تومان مربوط به رتبه‌بندی است و 600 میلیارد نیز خود آموزش‌ و پرورش کسری بودجه دارد که امیدواریم سازمان مدیریت برای جبران این کسری به ما کمک کند.

47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم زحمتکش A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    0 0
    اقای بطحایی کمی بفکرحق التدریس معلمهایی باشید که با ابلاغ رسمی سرکلاس رفتیم و دو شیفت کارکردیم تا کلاسها خالی نمونه ولی بی انصافیه که بعداز شش ماه هنوز حقوق نگرفتیم اخه انصافتون کجا رفته با سابقه بالا وقتی دوشیفت کارمیکنیمحتما نیازداریم ماکه مثل شماواقای فانی حقوق چندمیلیونی نداریم