تسنیم نوشت: رییس سازمان حج و زیارت به معدود مشکلات ایجاد شده برای زائران عتبات عالیات در روز گذشته (جمعه) اشاره کرد و گفت: مشکلات ایجاد شده برای زائران کشورمان در بغداد رفع شد.

سعید اوحدی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در حال حاضر برای زائران عتبات عالیات وجود ندارد،گفت: تنها روز گذشته به خاطر برخی راهپیمایی‌ها در شهر بغداد زائران ایرانی به خاطر این شلوغی در اعزام به نجف با کربلا با مشکل و تاخیر مواجه شدند که پس از چند ساعت این مشکل رفع شد.

وی ادامه داد: کمی تاخیر در رهسپاری زائران به بغداد و نجف ایجاد شد که با پایان یافتن راهپیمایی و تظاهرات عراقی‌ها،زائران کشورمان به مقصد خود اعزام شدند.

رییس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: برخی تاخیر در پروزاهای زائران عتبات عالیات نیز با رایزنی رییس سازمان هواپیمایی کشورمان حل و فصل شد و امیدواریم زائران کشورمان سفر خوب و مناسبی را داشته باشند.

اوحدی به افزایش بیش از 80 درصدی سفر زائران به عتبات نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: قرار بر این بود میزان این افزایش به صد در صد برسد ولی به‌دلیل ترافیک پروازی فرودگاه امام خمینی(ره)این امر محقق نشد.

وی در پایان تاکید کرد: زائران نوروزی که در بسته ثبت نامی سفر به سامرا را گنجانده‌اند نیز در طی روزهای گذشته از این سفر معنوی بهره برده‌اند و امنیت این منطقه نیز به طور کامل برقرار است.
42304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 520509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =