رییس کل بانک مرکزی در پیامی، فرا رسیدن نوروز 1395را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ولی اله سیف در پیام تبریک نوروزی خود عنوان کرده است که «واپسین روزها و ساعات از سالی پر فراز و نشیب در حال گذشت و گذر است. سالی که مزین به همدلی و همزبانی دولت و ملت آغاز شد و به فضل الهی و به برکت همکاری و تعامل، با دستاوردها و نتایجی ارزشمند رو به اتمام است.

کاهش چشمگیر و معنی دار نرخ تورم، حضور قدرتمندانه در کارزار دیپلماسی، رفع تحریم های ظالمانه و آخرین آن، حماسه حضور حداکثری مردم پای صندوق های سرنوشت ساز رای برخی از موفقیت های امسال است. اینها نوید آینده ای بهاری، روشن و پرامید را در سایه تدبیر دولتمردان و مسئولان نظام می دهد. انشاالله
ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، سالی سراسر سلامتی و سربلندی همراه با توفیق خدمت، از درگاه حضرت باریتعالی برای شما همکاران خدوم در مجموعه نظام بانکی کشور و خانواده های محترم آرزومندم.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 520720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
    4 3
    تورم تک نرخی برای کشورهایی هست که اقتصاد پویایی دارن و اشتغال مفید و نه واسطه ای و تولید در کشور محیا ست در کشور ما که سالهاست بنگاه داری و واسطه گری و واردات و فروش در اقتصاد نهادینه شده و حتی پای کار بانک ها هم هست پایین آوردن سود بانکی و تورم منجر به رکود میشه همین اتفاقی که الان افتاده و با ادامه این مسیر رکود عمیق تر میشه ابتدا باید وضعیت تولید و اشتغال جوانان بهبود پیدا کنه. بعد قطعا این کارها اقتصاد کشور رو به مسیر درستی میبره
  • محیا US ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
    3 0
    از پیامتان ممنوع ، ولی پیام شما پول ملی را تقویت نکرده ونرخ دلارهیچ تاثیری نکرده و فقط می گوید تورم پایین آمده، پس چرامآ ارزانی نمی بینیم . پس کی قرار است بجز آنهای که بردند و خوردند و دلالهای دلار این وضع دلار که ۳۰۰ برابر بالارفت درست شود؟