فروش فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» با بازی رضا عطاران از ۵ میلیارد تومان گذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده و اکران آن از روز ۵ اسفند سال گذشته در سینماهای تهران و شهرستان آغاز شد.

حالا پس از گذشت یک ماه از اکران این فیلم حبیب اسماعیلی مدیر رسانه‌ فیلمسازان به ایسنا گفته که فروش فیلم به پنج میلیارد تومان رسیده است.

یکتا ناصر، کارول ویدونی، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، سوگل محرابی، بری فیوکا و ریوالدو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

امسال در ایام تعطیلات نوروز قیمت بلیت سینماها طبق گفته‌ی غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، بر اساس نرخ روز‌های پنجشنبه و جمعه تعیین شده است.

بر این اساس قیمت بلیت سینماهای پیشرفته 10هزارتومان، سینماهای ممتاز، 7 هزار تومان، سینماهای درجه یک، 6 هزار تومان و سینماهای درجه دو، 5 هزار تومان است.

داستان فیلم «من سالوادور نیستم درباره‌ی فردی به نام ناصر ایزدی است که پول زیادی پیدا کرده، آژانس تعطیلات رویایی او را به همراه خانواده‌اش برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌کند. در این کشور دختری به نام آنجل، ناصر ایزدی را با نامزد سابقش اشتباه می‌گیرد و ماجراهای فیلم  شروع می‌شود.

حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان گفته: خوشبختانه سینمای ایران در سال 95 [از لحاظ فروش]شروع بسیار خوبی داشت، فیلم «من سالوادور نیستم» به‌عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی توانست بسیاری از رکورد فروش روزانه سینماها را به خود اختصاص دهد و حتی برخی از سینماها در شهرستان‌ها که مدت‌ها بود فروش مناسبی نداشتند توانستند با این فیلم به فروش چشمگیری دست پیدا کنند.

سید امیر پروین‌حسینی و منصور سهراب‌پور به‌صورت مشترک این فیلم را تهیه کرده‌اند.

۵۷۵۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 521886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايمان IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    58 5
    جديدا تعدادي از كارگردانها با كمترين خلاقيت با سوء استفاده از كاراكتر سمپاتيك امتحان پس داده رضا عطاران با يك داستان بي سر و ته و دورهمي فيلم ميسازن تا كسب درآمد كنن اين وسط نزول سليقه مخاطب به ابتذال كشيده شدن هنر بازيگري رضا عطاران و سخت شدن كار فيلمساز خلاق براي تغيير ذائقه مخاطب از زيانهاي اين نوع فيلمسازي است.
    • بی نام A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
      12 2
      آقا رضای گل هنرمند محبوب و کاردرست و مردمی لیاقتش بالاتر از این حرفاست
  • دکتر US ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    29 2
    از بادیگارد و ابد و یک روز چه خبر؟؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    48 2
    مردم به اعتبار اقای عطاران میرن این فیلم رو میبینن چون فیلم بسیار ضعیفیه و به جز چندتا صحنه خنده دار هیچی نداره، نه بازی ها نه فیلم نامه اصلا جالب نیست
  • بی نام A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    42 3
    من هم این فیلم و هم ابد یک روز رو دیدم باور کنید شوخی های فیلم ابد ویک روز از این فیلم بیشتر و سرگرم کننده تر هست
  • بی نام A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    3 11
    فقط بادیگارد بهترین فیلم سال
  • ر A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    12 4
    فقط اين رضا عطاران مشهدي بامزه هر فيلمي باشه اون فروش ميكنه حتي اگه كل فيلم به درد نخوره
  • علی A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    14 1
    این فیلم رادیدم و از شدت مسخره وبیمحتوا بودن ان تعجب کردم.این شوخیها شاید در دهه هفتاد خنده دار بوده باشد ولی الان با این دنیای مجازی اصلا جالب نبود.تعجم از کف وسوت وخنده مردم حاضر در سینما بود.شاید برای خندیدن لبهای خندان لازم است
  • بی نام IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    8 2
    فیلمی با داستان بسیار سطحی و ضعیف. فقط با یک ظاهر رنگ و لعاب دار و تبلیغاتی مخاطب رو میکشونن به سینما.
  • بی نام A1 ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    9 3
    چرا سینمای ما اینجوری شده؟ کجاست فیلم هایی مثل دو زن،ارتفاع پست، خیلی دور خیلی نزدیک، جدایی نادر از سیمین و غیره؟. دلمون برای ان فیلم های با کیفیت تنگ شده است.
  • فرشاد A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
    3 8
    کسی فیلم و دیده اگه طنزه بریم ببینیم .
  • فردین IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    نمیدونم این فیلم چه محتوایی داره یاازنظرفیلمنامه واقعاقدرتمنده یانه ولی باخوندن نظردوستان فهمیدم زیادجالب نیس.فیلمای امسالم زیادبدرد بخورنبودو نمیشه رواوناواسه بالابردن سطح سینمای ایران حساب کرد البته ابدویک روز ی شاهکاره ولی بادیگارد بااحترام به همه خیلی سطحی ودرون مایه داستان ضعیف بود واصلا فیلمی درحد این همه سروصداوتبلیغ نبود.