در نوروز، بسیاری از هموطنان ترجیح می دهند از جاذبه های گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی تهران استفاده کنند. شهرداری تهران برای راهنمایی آنها یک سامانه اطلاع رسانی راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهردار منطقه 20 از ارائه خدمات بهینه به مسافران، زائران و گردشگران نوروزی در 5 نقطه پرتردد این منطقه جنوبی خبرداد.
احمد صفوی با بیان این خبر گفت: ایستگاه های اطلاع رسانی در میادین نماز و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ضلع شرقی حرم، فرودگاه امام خمینی(ره) و خیابان شهید فدایی مستقر شده اند.
صفوی با اشاره به اینکه محل های پرتردد برای اطلاع رسانی و راهنمایی شهروندان پیش بینی شده است، گفت: گردشگران با شماره گیری # 1395*137*می توانند از خدمات ستاد گردشگری نوروز 95 مطلع شوند.
شهردار منطقه 20 به مشارکت خانه شهریاران جوان در ستادهای گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: برپایی تورهای رایگان ری گردی برای مسافران، زائران، گردشگران و شهروندان از دیگر اقداماتی است که در راستای معرفی بیش از پیش آثار تاریخی و مذهبی شهرری تدارک دیده شده است.
بر اساس این گزارش توزیع بسته های تهران گردی، بروشورهای آموزشی سلامت محور و راهنمایی مسیر، از اقدامات ایستگاه های اطلاع رسانی دایر در منطقه 20 است که تاکنون به بیش از 3 هزار گردشگر خدمات ارائه شده است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =