۰ نفر
۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

کارلوس کروش و دستیارانش شنبه قرار است جلسه ای مهم در فدراسیون فوتبال داشته باشند و احتمالا به همکاری شان با فدراسیون فوتبال پایان می دهند.

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی وزیر ورزش به عنوان جدی ترین منتقد سیاست های رفتاری کارلوس کروش ، یک روز قبل از جلسه نهایی کادرفنی تیم ملی و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ، گامی بلند به سوی تعامل برداشته ، خبرهای غیر رسمی درباره پیشنهاد الجزایر به کارلوس کروش بوده اند و اینکه او شاید مربیگری را در آفریقا تجربه کند. خبراما برای او بیشتر شبیه به توهین بود. اینکه مردی مثل او برای بدست آوردن فرصت کاری ، رزومه فرستاده باشد.

کارلوس کرو که درماه های گذشته پیشنهاد 5 میلیون دلاری از لیگ چین را حتی بررسی نکرده بود و گفته بود به دلیل مشکلات جسمی نمی تواند کار باشگاهی انجام دهد، آیا این قدر بی پیشنهاد مانده که برای رفتن به الجزایر ، رزومه ارسال کند؟ پاسخ این پرسش ، نگفته مشخصاست. او پیشتر فصت های مربیگری در مکزیک و آفریقای جنوبی را بدون نیاز به ارسال رزومه ، رد کرده بود و حالاهم همچنان بهترین گزینه کار برای خود را ایران می داند. البته به شرطی که خواسته های حداقلی اش فراهم شوند تا بتواند تیم جوانی راکه ساخته ، تبدیل به قدرتی رویایی کند.
او اما این روزها نگران است. نگران آینده مدیریتی فوتبال ایران. اینکه چه سرنوشتی برای علی کفاشیان و حامیانش در انتخابات فوتبال رخ می دهد. اصلا آیا انتخاباتی برگزار می شود؟ اگر تیم کفاشیان رای نیاورد چه اتفاقی می افتد ؟ و کلی چرایی دیگر . او به خوبی می داند بهترین زمان برای فسخ قرارداد ، زمانی است که کفاشیان باشد. او البته برگ برنده بزرگ کفاشیان تیمش در انتخابات پیش رو هم هست پس بخوبی از این رفاقت در راه موفقیت شان استفاده می کنند. عقبگرد وزیر ورزش در گفته هایش درباره فوتبال هم بی شک بی ارتباط با این محبوبیت کارلوس کروش نیست. اما آیا بعد از او فاجعه می شود؟ خودش که اعتقاد دارد گاهی باید انسان یک چیزی را از دست بدهد تا قدرش را بداند. او در گفت و گوی نوروزی اش با خبرآنلاین گفته بود:«امسال سال تغییر در فوتبال شماست. قطعا چیزهایی را از دست می دهید و چیزهایی بدست می آورید و این تغییر حتما باید در فوتبال تان اتفاق بیفتد. گاهی برای رسیدن به مسیر رو به جلو ، نیاز است که عزیزترین چیزها قربانی شوند.»

او گفته اش را بی شک خیلی شفاف در این جمله مطرح کرده است.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قلی A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    0 5
    اگر کیروش بره دیگه جام جهانی نمیریم؟جام ملتها چی؟مگه به عراق نباختیم و حذف شدیم؟ کیروش نباشه چی میشه؟ چی از فوتبال ایران کم میشه؟
  • کیومرث IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    1 7
    ازنظرشماهارفتن کیروش فاجعه است .حال انکه عباس آقاهمبجایش بیایدهمین نتایج اورابدست میاورد.
  • بی نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    47 4
    کیروش این بار میره و این رو گودرزی خوب فهمیده که امروز در ورزش و مردم کلی از کیروش حمایت کرد تا فردا متهم به کیروش گریزی نشه
  • بی نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    9 68
    کیروش رو تیمهای درجه 2 عربی هم نمیخوان.حالا شما هی بازارگرمی کنید
    • بی نام A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      4 1
      حتما شما رو مي خوان موتور گازي؟