سرویس جدید و استثنایی کرایه اتومبیل بی ام و با اپلیکیشن مخصوص

سرویس به اشتراک‌گذاری اتومبیل خیلی عمومیت پیدا نکرده اما راه جدیدی که بی ام و پیشنهاد می‌دهد، می‌تواند این تجارت را متحول سازد.

 

به گزارش خبرآنلاین، سرویس جدید به نام ReachNow در فاز اول 370 اتومبیل بی ام و (بی ام و تلفظ آلمانی و بی ام دبلیو تلفظ انگلیسی) سری 3 و یا مینی کوپر که اغلب با برق کار می‌کنند را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

تنها کاری که کاربر باید انجام دهد اینکه از طریق اپلیکیشن مخصوص درخواست کند، اتومبیل را در محل موردنظر پیداکرده و از طریق پسورد ارسالی روی موبایلش ، قفل درب‌ها را بازکرده و اتومبیل را روشن کرده و به مقصد برود.

سرویس جدید ReachNow مزیت‌های زیادی نسبت به سرویس‌های سنتی کرایه اتومبیل مانند Car2Go  یا ZipCar دارد. مشتری به‌صورت سنتی باید اتومبیل را از همان‌جایی که دریافت می‌کند، تحویل دهد اما در سرویس جدید بی ام و ماشین دقیقه‌ای 41 سنت کرایه داده‌شده و کاربر می‌تواند در مقصد اتومبیل را رها ساخته و برود.

این سرویس در مرحله اول در نیویورک و سان‌فرانسیسکو راهی اندازی شده و به‌زودی توسعه می‌یابد.

داشتن اتومبیل در غرب خیلی سخت نیست اما این روزها پیدا کردن جای پارک، هزینه‌های سوخت و بیمه اذیت کننده شده و کاربران ترجیح می‌دهند برای مقاصد کوتاه اتومبیل کرایه کنند و سرویس جدید ReachNow می‌تواند نیازهایشان را به‌خوبی پاسخ دهد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • استراتژی IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    16 2
    با توجه به اینکه سیستم "کار تو گو" شرکت دایملر بنز قبلا این امکان را با همین جزئیات یافتن خودرو در نزدیک ترین محل به شما، رمزگشایی از طریق موبایل و رها کردن در هر نقطه که مقصد شماست فراهم آورده است، سیستم "ریچ نو" بی ام دبلیو را بیشتر می توان تلاش برای عقب نماندن از رقیب دیرین و لوکس خود و به نوعی تقلید از سیستم " کار تو گو" تلقی کرد...
  • مهندس IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    2 4
    عالی است. ایده توسعه اتومبیل کرایه ای برقی در تهران هم می تواند اجرا شود. ایده اش مال من.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    عزیزم اون یا بی ام دبلیو باید گفته شه، یا مثل اون چیزی که تو امریکا و کانادا به خصوص گفته میشه بی ام. بخدا بی ام و خیلی چیز خزیه نگین