به محض مشخص شدن سیاست ها در بودجه سال 95 که باید در مجلس تصویب شود تکلیف کاری شرکت ها از جمله شرکت کمباین برای افزایش تولید و جذب نیروهای جدید مشخص می شود .

به گزارش خبرآنلاین به محض مشخص شدن سیاست ها در بودجه سال 95 که باید در مجلس تصویب شود تکلیف کاری شرکت ها از جمله شرکت کمباین برای افزایش تولید و جذب نیروهای جدید مشخص می شود .
غلامرضا جمالی در گفتگو با خبرآنلاین با بیان این مطلب گفت : برنامه کاری شرکت با سیاست های دولت در حوزه امنیت غذایی با شروع برداشت گندم و برنج ارتباط دارد وجایگزینی کمباین های فرسوده و افزایش تولید به قراردادهای شرکت وابسته است . به گفته وی شرکت کمباین سازی که قرار بود تا پایان سال 94 تعداد200دستگاه کمباین تولید کند با بازگشت به کار تعداد محدودی نیروی کنار گذاشته شده کار تولید را ادامه داده وهنوز در حال اجرای قراردادش است .وی تصریح کرد : تا زمانی که وضع شرکت در افزایش تولید مشخص نشود نمی تواند نیروهای دیگری را به کار بازگرداند . عضو هیات مدیره شرکت کمباین سازی اراک خاطرنشان کرد : در حوزه کشاورزی با توجه به اینکه قانون بودجه 95 تصویب نشده سیاست دولت هنوز ابلاغ نشده و تا زمانی که سیاست های دولت در حوزه غذا ابلاغ نشود نمی توانیم دست به ترکیب نیروها بزنیم . او متذکر شد : حتی هنوز وضعیت خرید خارج از کشور مشخص نیست و به محض مشخص شدن این موارد ما هم پیگیر بحث جایگزینی کمباین های کهنه و تولید جدید خواهیم شد . جمالی اظهار امیدواری کرد با ابلاغ سیاست های جدید دولت تولید از قرار داد 200دستگاه به 350دستگاه افزایش یافته و کارگران به کار بازگردند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =