روزنامه خبر جنوب نوشت: شاگرد یک مغازه موبایل فروشی عکس های یک دختر شیرازی را که برای تعمیر موبایل خود به او مراجعه کرده بود ، در فضای مجازی پخش کرد. رئیس پلیس فتا استان فارس در خصوص جزئیات این پرونده گفت : چندی قبل دختری با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد عکس های شخصی و خانوادگی وی در فضای مجازی و شبکه اجتماعی واتساپ دست به دست می چرخد بی آنکه خودش از چند و چون ماجرا خبرداشته باشد .

سرهنگ حسینی افزود :پس از وصول این شکایت با اقدامات فنی و کارشناسی کارآگاهان پلیس فتا اولین منتشرکننده این عکس ها را شناسایی و احضار کردند .
در بازجویی های به عمل آمده متهم بامشاهده مستندات پرونده ، لب به اعتراف گشود وگفت : این دختر چند روز پیش برای تعمیر گوشی موبایل خود به مغازه من مراجعه كرد . من هم پس از تعمیر گوشی تلفن همراه او عکس هایش را به کامپیوتر مغازه انتقال دادم اما نسبت به انتقال عکس ها به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هیچ اطلاعی ندارم و نمی دانم چه کسی این کار را انجام داده است.
رئیس پلیس فتا در فارس گفت : با توجه به حساسیت موضوع کامپیوتر متهم به پلیس فتا منتقل شد و پس از بررسی های فنی توسط کارشناسان مشخص شد.
عکس ها توسط کارگر مغازه در فضای مجازی منتشر شده است که سرانجام با شناسایی متهم وی دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت .
سرهنگ حسینی به شهروندان هشدار داد : هنگام تعمیر گوشی های موبایل و کامپیوتر خود حتما مموری و حافظه های جانبی را جدا کرده و نزد خود نگهداری کنندو برای استفاده از خدمات تعمیر گوشی موبایل و کامپیوتر حتما به مراکزمجاز مراجعه نمایند.

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =