تودیع و معارفه رئیس پایگاه انتقال خون خوی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه ریس پایگاه انتقال خون خوی با حضور فرماندارخوی و مدیر کل انتقال خون استان آذربایجان غربی در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حسین سیوانی در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید پایگاه انتقال خون خوی با تشكر از خدمات دكتر جباري در مدت مسئوليت خود براي رئيس جديد پايگاه انتقال خون خوي آرزوي موفقيت كرد و گفت: انتقال خون در زنجيره بهداشت سلامت و درمان از بخش هاي مهم و حياتي است. وي افزود: اميدواريم با تجهيز پايگاه انتقال خون خوي در جهت توليد فرآورده هاي خوني مورد نياز شمال استان اقدام شود.
دكتر سيواني در ادامه با تاكيد بر وجود پايگاه هاي سيار خون افزود: وجود پايگاه هاي سيار خون علاوه بر كاركردهاي پزشكي و ايجاد بسترهاي لازم و امكانات مورد نياز در توليد و خون گيري از مردم قطعا تاثيرات مثبت فرهنگي و اجتماعي در پی دارد و توصيه ما اين است از ايجاد پايگاه هاي خون سيار غفلت نشود.
در ادامه، دكتر سيواني با اشاره به خريد تجهيزات آزمايشگاهي با اعتبار 3 ميليارد تومان در پایگاه انتقال خون خوی اظهار داشت: اميدوارم با نصب و راه اندازي اين تجهيزات نيازهاي مردم شهرستان خوي و شمال استان مرتفع شود..
دکتر قهرمان مدیر کل انتقال خون استان آذربایجان غربی نيز در اين جلسه با اشاره به تجهيزات آزمايشگاهي خريداري شده اظهار داشت: 99 درصد تجهيزات آزمايشگاهي خريداري شده آماده است كه پس از فضاسازي مناسب نصب و قابل استفاده شود. وي افزود: اين تجهيزات در توليد فرآورده هاي خوني از جمله پلاسما و پلاكت و غیره مورد استفاده قرار مي گيرد.
در این مراسم دکتر قهرمان مدیر کل انتقال خون استان آذربایجان غربی با اهداء لوحي از زحمات دكتر سيواني تجليل و در پايان از زحمات دكتر جباري تقدیر و دكتر مهمان نواز بعنوان ریس جدید پايگاه انتقال خون خوی معرفی گردید.

خبرنگار : سعید فرجی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =