ایرنا نوشت: آیت الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به اینکه عده ای در مورد برجام بی انصافی می کنند، گفت: با وجودی که رهبر معظم انقلاب با برجام موافقت کردند، برخی که ادعای پیروی از ایشان را دارند باز در مساله برجام تعبیر به خیانت می کنند.

وی در دیدار با قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی خاطرنشان كرد: در ارتباط با برجام كاری انجام شده، ما نمی گوییم فتح الفتوح بود ولی فراموش نكنیم كه طرف مقابل ما، آدم ناقلایی است.

وی ادامه داد: در برجام در مورد مسائل، ذره ذره توافق كردند و ما باید طرف مقابل را هم در نظر بگیریم، آنها دوست ندارند جمهوری اسلامی ایران مقتدر و یكه تاز منطقه باشد.

آیت الله مكارم شیرازی گفت: دشمنان تحمل این را ندارند كه در منطقه قدرتی پیدا شود كه به آنها امتیاز ندهد، ما می گوییم برجام این است و هزینه های پیاده شدن آن هم اینگونه است.

وی ادامه داد: تعجب می كنم با وجودی كه رهبر معظم انقلاب موافقت كردند، برخی كه ادعای پیروی از ایشان را دارند باز انتقاد و تعبیر به خیانت می كنند.

آیت الله مكارم شیرازی بیان داشت: برخی غافل از این هستند كه هر چه فشار دشمنان بیشتر شود باید وحدت ما نیز افزایش پیدا كند، باید مسائل شخصی را كنار بگذاریم و گاهی این مسائل شخصی حاكم بر مقدرات جامعه نشود و منافع ملی و مردم باید اصل باشد.

وی ادامه داد: در شرایطی كه دشمنان به ما فشار وارد می كنند باید اتحاد و همدلی خود را بیشتر كنیم.

این مرجع تقلید همچنین گفت: دولت باید برای رفع مشكلات مردم تلاش بیشتری انجام دهد، امروز مساله ارزش افزوده به یك مشكل تبدیل شده است كه مثلا روی پول آب و برق هم ارزش افزوده دریافت می كنند، باید با محاسبه دقیق، آثار و منافع و مضرات كار را در نظر بگیریم.

آیت الله مكارم شیرازی همچنین ورود بدون محدودیت افراد به فضای مجازی را از دیگر مشكلات دانست و گفت: گزارش هایی كه از فضای مجازی به ما می رسد، خیلی وحشتناك است.

وی ادامه داد: افراد دست اندركار باید در این زمینه فكر اساسی كنند، باز بودن بدون محدودیت سرچشمه بسیاری از مشكلات در حوزه فضای مجازی است و متاسفانه 80درصد ازدواج هایی كه از این راه صورت می گیرد منجر به طلاق می شود.

آیت الله مكارم شیرازی همچنین با تقدیر از خدمات دولت در حوزه سلامت گفت: دولت و وزارت بهداشت بدون مجامله(چرب زبانی) در حوزه سلامت تحول ایجاد كردند ولی به این وضعیت اكتفا نكنیم و باید جلوتر برویم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های این وزارتخانه را ارائه داد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    تا زماني كه منافع افراطي ها همسو با اعمال دولت و نظام باشد ادعاي حمايت از نظام و رهبري دارند و ديگران را فتنه گر و عنصر بيگانه ميدانند ولي اگر منافعشان در خطر باشد ميشوند دلواپس و دشمن مردم و رهبر
    • بی نام US ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
      16 9
      برجام هم دست بابک زنجانی ها و حامیان پشت پرده اش در دولت محمود احمدی نژاد و دوستان را از منافع نامشروع اقتصادی کوتاه کرده و هم بازگشت احمدی نژاد و دوستان را به قدرت سخت کرده است; پس باید فریاد خیانت سر دهند و خود را به در و دیوار زنند...
    • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
      18 5
      نفرین بر افراطیها
  • ایرانی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    قابل توجه روزنامه کیهان جناب شریعتمداری و دیگر همفکرانشان
  • کمال A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    6 2
    همه ایران باید برادروهمراه هم باشند تاگزندی به این مملکت نرسد اگر هرکسی برای خودش یک سازی بزند که این مملکت نمیشود اسمش میشود قبیله وسرکشی ازقانون ما همه باید برای ایران وایرانی وجوانان این مملکت تلاش کنیم نه باایجاد دودستگی یاچند دستگی برای ایرانی اباددست دردست هم بگذاریم
  • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    15 3
    جناب آیت الله مشکل دلواپسان قدرت طلبی و انحصار طلبی است. میخوان یک پیروزی بزرگ رقیب رو به عنوان شکست معرفی کنند تا مردم رو از رقیبای سیاسی رویگردان کنند و در انتخابات پیروز شوند. غافل از این که با این اقدامات ملت را فقط از خود رویگردان میکنند.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    14 2
    بايد همه مقابل افراطيون بايستند اينها خطرشان از داعش بدتر است
  • بدون نام ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    7 12
    چه برجام نافرجامی بنده خداها امریکا فریبمون داد قلب راکتور اتمی اراک با بتون پر شد نه هزارو هفتصد کیلو ارانیوم غنی شده فرستادند روسیه ولی هیچی عوض نشد ، به قول اقا تحریمها روی کاغذ فقط برداشته شد
  • b name IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    8 2
    متاسفانه یه عده برای اینکه قدرت دستشون باشه دست به هر کاری میزنن و این ادما باعث مشکلاتی برای مردمی میشن که خودشون دم از هم این مردم میزنن
  • بدون نام ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    12 4
    حاج اقا از حضرت موسي بهتر مگه بود، آن قوم چه بهانه هايي مي گرفتند??? اينا از من و شما بهتر مي دونند كه دستاوردها چيست، منتها اين يك نوع مرض است.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    14 4
    جناب ایت الله مکارم شیرازی بعنوان یک ایرانی فعلا فقط در این موضوع با شما موافقم که چرا برخی ادعای تبعیت از رهبر انقلاب میکنند اما برجام را خیانت میدانند
  • حسن روحانی A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    20 4
    آره درسته منم موافقم.بقول رئیس جمهور عزیزم برجام رو خدا آور د از خدا باید بخوایم درست بشه حاجاقا مکارم دعا بفرمایید انشالا.