۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵
کشورهای کوچک اما زیبا/عکس

همیشه بزرگتر بودن به معنای بهتر بودن نیست.

به گزارش توریسم آنلاین، کشورهای زیبایی در دنیا وجود دارند که شاید نامی از آنها نشنیده باشید و احتمالا کوچکی آنها باعث شده ،زیباییشان در دنیا آنچنان که باید دیده نشود.

در ادامه فهرست کوچکترین کشورهای زیبای دنیا پیش روی شماست:

"گرنادا" کشوری به مساحت 344 کیلومتر مربع در شرق دریای کاراییب قرار دارد.این کوچک زیبا دارای گوهرهای طبیعی زیادی است.

"جمهوری نائورو" به مساحت 21 کیلومتر مربع دارای 9 هزار نفر جمعیت در 12 قبیله که در "میکرونزی"-شمال شرق استرالیا- قرار دارد.12 ستاره روی پرچم نشان 12 قبیله است و این کشور پایتخت ندارد.

"سنت کیتس نویس" کشوری جزیره ای به مساحت 216 کیلومتر مربع در دریای کاراییب با آسمانی آفتابی،سواحل ماسه ای و آبهایی گرم که نقطه ای جادویی در کاراییب است.

"جمهوری مالت" واقع در جنوب اروپا و مرکز دریای مدیترانه 316 کیومتر مربع مساحت دارد.

"لیخن اشتاین" کشوری به مساحت 160 کیلومتر که در آلپ جایی میان سوئیس و اتریش واقع شده است.ساکنان این کشور به زبان آلمانی صحبت می کنند.

"تووالو" به مساحت 26 کیلومتر مربع ،کشوری واقع در اقیانوس آرام -غرب استرالیا- که 10 هزار نفر جمعیت دارد و کمی دسترسی به آن مشکل است به طوریکه در طول یک سال تنها 2 هزار نفر توانستند به تماشای این کشور کوچک دیدنی بروند.

"جمهوری سیشل" کشوری جزیره ای در اقیانوس هند و 277 کیلومتر مربع مساحت دارد.این مجموعه جزایر از سال 1976 از بریتانیا اعلام استقلال کردند.
17282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاشار A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    3 0
    اتفاقا این مدل جاها حیاط خلوت ثروت مندان جهانه
  • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    2 0
    خوش به حالشون.کل کشورشون مثل شماله
  • بی نام A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    1 3
    اگر انگلیسیها دنیا رو مرز بندی نمیکرن الان همه جای دنیا مثل این کشور ها ازاد بود
  • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 7
    خوب که چی این ها اصلا کشور محسوب نمیشن هیچ اختیاری از خودشون برای تصمیمات مملکتیالبته اگه بگیم مملکت ندارن ، هیچ اقتداری ندارن اونوقت چسبیدین به این که قشنگن؟ زیبایی یک کشور به اینه که استقلال داشته باشه، عدالت اجتماعی داشته باشه اونقدر ابهت داشته باشه که کسی نگاه چپ بهش نکنه و از همه مهمتر یک دین کامل داشته باشه ، اونوقت میبینین ه مردم خدشون این کشور رو بهشت میکنن وگرنه تمام این زیبایی هایی که نشون دادین در زمان جنگ درعرض چند ساعت با خاک یکسان میشن... ایران خودمون پتانسیل زیبا شدن به دست مردم رو داره البته اگه بخوایم
  • امیر A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    2 0
    یادتونه تیم ملی کشورمون چند سال پیش با تیم ملی سیشل مسابقه دوستانه داشت و مساوی کرد؟ تازه الآن فهمیدم که سیشل چی بوده. مساحتش قد شهر رودهنه.