ایسنا نوشت:نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مساله را فراتر از جناح بندی‌ها دیده‌اند و از کاندیداهای مستقل، متدین و سالم نیز حمایت خواهند کرد.

محسن کوهکن با اشاره به فعالیت‌های جریان اصولگرایی برای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: اصولگرایان خود را با نیازهای هر حوزه انتخابیه مطابقت می‌دهند و با توجه به ویژگی‌ آن منطقه، کاندیداهایی را معرفی کرده‌اند و ما نیز با شروع فرصت تبلیغات به حمایت از کاندیداهای اصولگرا خواهیم پرداخت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز لیست کامل کاندیداهای اصولگرایان برای مرحله دوم انتخابات منتشر نشده است اظهار کرد:‌معمولا برای مراکز استان ها و یا حوزه‌هایی که تنها نیازمند یک نماینده است، لیستی منتشر نمی‌شود مدت هاست از تهران نیز برای حوزه‌های انتخابیه لیستی دیکته نمی‌شود. بنابراین کار انتخابات در استانها به اصولگرایان همان مناطق سپرده شده است.

کوهکن با بیان این که حمایت جریان اصولگرا از کاندیداهای مرحله دوم انتخابات در همان حوزه‌های انتخابیه باقی مانده معنا و مفهوم پیدا می‌کند گفت: جریان اصولگرایی در حوزه‌های انتخابیه باقی مانده مشعغول انجام فعالیت و ایجاد آمادگی برای مرحله دوم انتخابات هستند و این حمایت لزوما از تهران هدایت نمی‌شود بلکه با همکاری اصولگرایان همان حوزه‌های انتخابیه معنا و مفهوم می‌یابند .

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان با اشاره به اینکه اصولگرایان برای کسب 69 کرسی باقی مانده مجلس دهم خود را تنها به افراد منتسب به این جریان محدود نخواهند کرد گفت: اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مساله را مقداری فراتر از جناح بندی‌ها دیده‌اندو از افراد مستقل سالم و متدین نیز حمایت خواهند کرد.
27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    3 0
    اصولگرایان می خوان فرش رو از زیرپای مستقلین بکشند.
    • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      1 5
      اصلاح طلب جون تو چرا ترس ورت داشته