با حضور استاندار نمودار پیشنهادی سازمانی و تشکیلات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه اقتصاد مقاومتي استان با اشاره به سياست ها و برنامه هاي دولت تدبير و اميد در بخش هاي مختلف توسعه كشور، ضمن بيان اين نكته كه از كل اعتبارات كشور 85 درصد بودجه، هزينه اي و تنها 15 درصد بودجه، عمراني است، ياد آور شد: سياست اقتصاد مقاومتي بايد كانون مديريت هاي استاني را فعال كند و روي سمت گيري عمراني بودجه متمركز شده و براي تحقق اعتبارات تلاش مجدانه نمايد.
رييس شوراي اقتصاد مقاومتي استان با تاكيد بر اين كه نگاه مديران بايد دنبال كردن پروژه هاي اولويت دار سال 95 باشد، افزود: بايد بحث هاي ستادي در خصوص تشكيلات تا پايان هفته جاري به اتمام برسد و روند اجرا هر سريع تر آغاز گردد.
مقام عالي دولت در مازندران، با اعلام اين كه 63 محور فعاليت در چارچوب اقتصاد مقاومتي در استان احصا شده است، خاطر نشان ساخت: بايد در هر محور برنامه كاري دقيق طراحي شود و تا پايان سال با حساسيت و مو به مو دنبال و اجرايي گردد.
استاندار، با اشاره به اين كه در شوراي نظارت بر اجراي اقتصاد مقاومتي، پروژه هاي اولويت دار را مشخص، نهايي و ابلاغ خواهيم نمود، تصريح كرد: بايد طوري عمل شود تا عملكرد استان در تحقق اقتصاد مقاومتي در پايان سال 95 قابل سنجش و اندازه گيري باشد و براي مردم اين اقدامات موثر و محسوس باشد.
در اين جلسه كه رييس كل دادگستري استان، معاونين عمراني و توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي، فرمانداران و مديران دستگاه هاي اجرايي استان حضور داشتند، در خصوص مسايل مختلف اقتصاد مقاومتي بحث و تبادل نظر شد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =