2542 تاییدیه ایمنی عملکرد آسانسور در البرز صادر شد

هزار و 542 تاییدیه ایمنی عملکرد آسانسور سال گذشته در استان البرز صادر شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز : 2 هزار و 542 تاییدیه ایمنی عملکرد آسانسور سال گذشته در استان البرز صادر شد.
فتانه شکرالهی افزود: صدور این میزان تاییدیه در اجرای طرح بازرسی آسانسورهای نصب شده توسط بازرسان و کارشناسان این اداره کل صورت گرفته است .
وی اظهار داشت: تمام آسانسورهای نصب شده در کشور بر اساس مصوبه شورای استاندارد (بر مبنای تاریخ صدور پروانه ساختمان) تحت پوشش استاندارد ملی ایران و دستورالعملهای آن قرار دارند و این موضوع به تمام شهرداری های کشور برای اجرا هنگام صدور پروانه و پایان کار ابلاغ شده است.
وی با اشاره به انجام هماهنگی برای اجرای هرچه بهتر استاندارد ملی آسانسور یادآور شد: بر این اساس تمام ساختمانهای دارای آسانسور بدون اخذ تاییدیه ایمنی، کیفیت و گواهی استاندارد ، مجاز به اخذ پایان کار نیستند.
او خاطرنشان کرد: انجام بازرسی آسانسورها فقط توسط شرکتهای بازرسی کننده تایید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد صورت می گیرد.
وی تاکید کرد: این شرکتها باید در بازرسی اولیه و دوره ای آسانسورها، پلاک بازرسی با قید زمان را در آسانسورها نصب و گواهی برای آنها صادر کنند وموظفند گواهی ایمنی آسانسور را فقط برای آسانسورهایی که توسط شرکتهای دارنده پروانه طراحی نصب و راه اندازی شده اند، صادرکنند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =