پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن پونک فرهنگیان بالای 90درصد می باشد

از تعدادکل 1196 واحد تعداد 617 واحد تک خوابه و 579 واحد دو خوابه می باشد و کل پروژه در غالب خود مالکی با وام مسکن مهردر حال ساخت می باشد.

به گزارش خبرآنلاین ،معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان تقسیط بندی اکثر واحدهای پونک تقریباً انجام شده ومابقی نیز در حال انجام می باشد و بر اساس گزارش مشاور پروژه پیشرفت فیزیکی پروژه بالای 90درصد می باشد.

یعقوبعلی عبادی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر افزود: اگر مشکل انشعابات آب وفاضلاب حل و در محوطه سازی تسریع انجام گیرد، در تابستان امسال می توانند کلیه واحدها را تحویل اعضاء دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع مکاتباتی در سال 94 با استاندار زنجان صورت گرفته وهمچنین جلسات خصوصی با شخص ایشان برگزارشده است و مشکلات پروژه بنابه درخواست این اداره کل در شورای مسکن استان مورد بررسی قرارگرفته و درخصوص انشعابات جلسات متعددی با مدیرعامل وکارشناسان سازمان آب وفاضلات برگزارشده است .

عبادی خاطر نشان ساخت: حوزه معاونت پشتیبانی جهت تسهیل در امر ساخت وساز و کمک به پیشرفت فیزیکی به صورت مرتب از پروژه بازدید انجام می دهد وجلسات مکرر با حضور ارگان های ذی ربط، اداره کل ارزیابی استانداری، مدیر پروژه مهندس بابک برزگر، مشاور آباداندیش و اداره کل راه وشهرسازی استان در محل پروژه واداره کل آموزش وپرورش تشکیل داده است ودر آینده نیز جهت تسریع در امورات تشکیل خواهد داد .

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: جهت اطلاع رسانی به اعضای محترم، رادیوی مرکز صدای زنجان برنامه ای با حضور اینجانب ومدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی و با ارتباط تلفنی مدیر پروژه مهندس بابک برزگر ونماینده اعضا برگزار و شفاف سازی لازم در این خصوص انجام پذیرفت.

عبادی اظهار داشت: مکاتباتی با مدیرعامل شرکت بتن کاوه در سال94 وامسال نیز انجام شده که امیدواریم مثمر ثمر باشد و امسال نیز همانند سال های قبل وبیشتر از گذشته پیگیر امور مربوط به پروژه خواهیم بود وسعی براین است که جلساتی با حضور شخص مدیرعامل برای برطرف کردن مشکلات پروژه وتحویل آن در نیمه اول 95برگزارشود.

لازم به ذکر است کار 617 واحد تک خواب در تمامی بلوک ها از لحاظ سفید کاری، سیم کشی، تاسیسات، ریل گذاری آسانسور،اشی کاری و ... تمام شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =