تمامی تدابیر برای برگزاری یک انتخابات پرشور و ان شا الله با حضور حداکثری مردم فراهم است .

دکتر حسین بختیاری فرماندار اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه اراک ، کمیجان و خنداب گفت : در ادامه روند روز شمار انتخاباتی همه اقدامات لازم جهت برگزاری یک انتخابات سالم و حداکثری تدارک دیده شده است و همه کسانی که قرار است در شعب باشند احکام خود را دریافت نموده اند و آموزشهای لازم را دیده اند . 

فرماندار اراک افزود:  همچنین تعرفه ها و سایر ملزومات تحویل نمایندگان فرماندار در 397 شعبه اخذ رأی شده و به امید خدا از ساعت 7 صبح مسئولین شعب در محل اخذ رأی حاضر خواهند شد و هشت صبح نیز رأی گیری آغاز خواهد شد . 

دکتر بختیاری افزود : در این انتخابات بیش از 10 هزار نفر به عنوان اعضای شعب و بازرس و نماینده فرماندار فعال هستند و امیدواریم با حضور حداکثری مردم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم و نتیجه آن ارتقای امنیت ملی و رفاه و آرامش برای مردم عزیز باشد . 

فرماندار اراک افزود : کسانی می توانند در این انتخابات رأی دهند که تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند و سن آنها 18 سال تمام باشد (متولدین 10اردیبهشت 77 و قبل ازآن ) و اینکه در دور اول یا در انتخابات شرکت نکرده باشند و یا در حوزه انتخابیه اراک کمیجان و خنداب رأی داده باشند . 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =