اشکان می گوید به شایعات توجهی نمی کند و دوست دارد تا پایان قراردادش در العربی بماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اشکان دژاگه ستاره تیم ملی ایران، می گوید هنوز پیشنهادی از سوی باشگاه العربی برای تمدید قرارداد نداشته است. این بازیکن به روزنامه الوطن قطر می گوید: «تا الان هیچ کدام از سران باشگاه العربی با من صحبتی نکرده‌اند و من هم اصلا به جدایی فکر نمی‌کنم به ویژه اینکه دو سال دیگر قرارداد دارم و می خواهم تا پایان قراردادم در العربی باقی بمانم.» او همچنین می گوید به شایعات درباره تغییرات زیادی که قرار است در العربی رخ دهد، توجه نمی دهد. اشکان در پاسخ به این سوال که اگر العربی خواهان پایان همکاری باشد، واکنش شما چه خواهد بود، جواب می دهد: «فعلا در این باره حرف زده نشده و من هم عجله ای ندارم. دو فصل از قرارداد من و العربی مانده است.»
البته اشکان در فصل تمام شده قطر موثرترین بازیکن تیمش شد اما در دو برهه هم آسیب دید که نبودش به تیم ضرر زیادی زد. او در واکنش به شایعات جدایی زولا می گوید: «مشکل العربی زولا نیست. بسیاری از مربیان آمده‌اند و خوب نتیجه نگرفته‌اند. زولا تمام تلاش خود را برای موفقیت العربی کرده است اما فراموش نکنید اگر یک خانواده نباشید، هیچوقت موفق نمی شوید.»
اشکان درباره رودرویی ایران و قطر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی هم چنین نظری دارد: «بازی سختی خواهد بود. دیدار رفت در آزادی برگزار می شود و می خواهیم پیروز باشیم.» او دوست دارد تیم ملی قطر همراه با ایران به جام جهانی صعود کند: «قطعا همینطور است. امیدوارم ایران و قطر به جام جهانی بروند.»

 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =