به گزارش مهر، رئیس ستاد آزمونهای دانشگاه اصفهان گفت: ۶۰ هزار داوطلب در اصفهان در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می کنند و همراه داشتن شناسنامه یا کارت ملی برای داوطلبان الزامی است.

محمدرضا ایروانی، با اشاره به برگزاری كنكور كارشناسی ارشد در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه اظهار داشت: كنكور ارشد ۹۵ همزمان با سراسر كشور در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه در ۱۳۶ رشته در اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در استان اصفهان كنكور كارشناسی ارشد در شهرهای اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر ، كاشان و اصفهان برگزار می‌شود و تعداد ۵۹ هزار و ۹۱۶ نفر داوطلب در دو نوبت صبح و عصر و در روزهای پنج شنبه و جمعه در آزمون شركت می‌كنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمونهای دانشگاه اصفهان، ابراز داشت: ۳۲ هزار و ۶۲۵ داوطلب خانم معادل ۵۴.۴۵ درصد و ۲۷ هزار و ۲۹۱ داوطلب آقا معادل ۴۵.۵۵ درصد كل داوطلبان در آزمون كارشناسی ارشد امسال شركت می‌كنند.

وی با بیان اینكه توزیع كارت آزمون از دیروز در سایت سازمان سنجش آغاز شده است، ابراز داشت: باجه رفع نقص آزمون در دانشگاه اصفهان مستقر است و تا ظهر جمعه به فعالیت خود ادامه می‌هد.

لزوم همراه داشتن شناسنامه یا كارت ملی برای شركت در آزمون

ایروانی با بیان اینكه نتایج اولیه آزمون نیمه دوم خردادماه و نتایح نهایی نیمه دوم شهریورماه اعلام می‌شود، تاكید كرد: همراه داشتن شناسنامه یا كارت ملی برای شركت در آزمون الزامی است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیكی در روزهای آزمون گفت: با توجه به محدویت‌های ترافیكی به وی‍ژه در محور دانشگاه صنعتی اصفهان بهتر است داوطلبان برای جلوگیری از دیر رسیدن به محل آزمون از وسیله نقلیه عمومی استفاده كنند.

رئیس ستاد آزمونهای دانشگاه اصفهان ابراز داشت: داوطلبان دقت كنند كه درب‌‌های محل آزمون در نوبت صبح از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه بسته خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =