مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: در هزاره سوم نقش بی بدیل معلم می تواند جامعه دانا محور با ویژگی های توسعه یافته، پویا و بالنده را به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهریار فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در آیین تجلیل از معلمان شایسته و برتر استان مرکزی که با حضور مسؤولان استانی و کشوری در کانون امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، گفت: تلاش و تکاپو برای رسیدن به غایت زندگی که همان حیات طیبه است در گرو تعلیم و تربیت و بر محور شایستگی اخلاقی و حرفه ای معلم است.
وی اظهار کرد: در هزاره سوم نقش بی بدیل معلم می تواند جامعه دانا محور با ویژگی های توسعه یافته، پویا و بالنده را به ارمغان آورد.
فولادوند عنوان کرد: بر اساس مفاهیم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از بستر مدرسه صالح و معلم فکور جریان تربیت در همه ابعاد تحقق می یابد و این جریان بیانگر اهمیت و جایگاه معلم در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران است.
وی ضمن گرامیداشت یادوخاطره استاد عالی مقام شهید مطهری و تشکرو قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه معلمان در سنگر تعلیم و تربیت، ابراز کرد: امیدوارم که در سالی مزین به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است با مشارکت و همدلی و عزمی راسخ، رشد و تعالی آموزش و پرورش استان را بیش از پیش شاهد باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =