شرایط بازنشستگی جانبازان انقلاب اسلامی ایران، جنگ تحمیلی، آزادگان با 20 سال سابقه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، معلولان و حوادث ناشی ازکار ، بیماران ناشی از شرایط خاص کار ، معلولان عادی و آزادگان با داشتن حداقل ٢٠ سال سابقه خدمت قابل قبول از لحاظ بازنشستگی یا بیمه پردازی و داشتن حداقل ٥٠ سال سن برای مردان و ٤٥ سال سن برای زنان از مزایای بازنشستگی قانون مذکور بهره‌مند شوند.
جانبازان و آزادگان مشمول در صورتی که مدت سابقه مبنای بازنشستگی و یا بیمه پردازی آنها با احتساب مجموع سابقه خدمت و یا بیمه پردازی (حداقل ٢٠ سال) و سنوات ارفاقی (حداکثر ١٠ سال)، ٣٠ سال تمام باشد از احراز شرط سنی بازنشستگی معاف خواهند بود.

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی سلیم IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    3 0
    مهمان منی به آب آنهم لب جوی. این شرط سنی یعنی که مصوبه به هیچ نمی ارزه. چرا چیزی مصوب میشه که ارزش اجرایی نداره؟ از بیکاریه؟
  • طاهره IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    با سلام خدمت شما و مدیر عامل محترم سازمان بازنشستگی . کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سالهای سال با حقوق پایین مشغول خدمت بوده و در دو سال اخیر به همت مسئولین وقت افزایش حقوق قابل ملاحظه ای البته بحق داشته اند. اما متاسفانه جهت بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی اظهار می دارد با توجه به افزایش حقوق ،پنج سال آخر مبنای محاسبه قرار می گیرد که این ظلم مضاعفی به کارکنا ن خدوم این مجموعه خواهد بود. از جنابعالی عاجزانه تقاضا مندم موضوع را پیگیری فرمایید.
  • حاتمی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    باسلام لطفادرخصوص بازنشستگی کارکنانی که درحین کاروایام کاری دچاربیماری ماننداینجانب که دچارضایعه نخاعی گردن که نتیجتا به جراحی نخاع ودیسک وفیوژن گردن شده ودرحال حاضرنیزباعث بی حسی دردست وپا شده وپزشک جراح نیز این موضوع را کتبا گواهی وتاییدنموده است ودیگرتوان سابق رابرای ادامه کارندارم وقصددارم درخواست بازنشثستگی پیش ازموعددهم باید چه مراحل قانونی راطی کنم.ضمنا برابرمصوبه سال87 مجلس کارکنان بنیادشهیدوامورایثارگران جزو مشاغل سخت وزیان آورمحسوب شده اند.لطفا ازمسئولین محترم پاسخ لازم رااخذفرمایید.باتشکر